שיר פלדמן מצטרפת לפורטל עומרי חיון שחוזר לפעילות לאחר הפרישה ממפלגת עלה ירוק

גרוסברג, פלדמן וחיון
גרוסברג, פלדמן וחיון

בלוגר הבידור ועיתונאי הרשת עומרי חיון, אשר הודיע לאחרונה על פרישתו ממפלגת עלה ירוק בראשות אורן ליבוביץ' לאחר סכסוך עם מנהלי הקמפיין של המפלגה ולטענתו גם מידורו מקמפיין הבחירות, מודיע היום על חזרתו לפעילות שוטפת בפורטל ועל מינוי של רכש חדש – שיר פלדמן, אושיית רשת צעירה, מבעלי מגזין המבוגרים 'Stickr' אשר בשירותה הצבאי תיפקדה כמש"קית הפייסבוק הראשונה של מחלקת הניו מדיה של דובר צה"ל. פלדמן, תצטרף למיכל גרוסברג ולחיון עצמו בניהול הפורטל.

פרישתו של חיון מהמפלגה עתידה להועיל לשני הצדדים. חיון חוזר לתחום עיסוקו ולמגרש הביתי והרווחי במיוחד שלו, ללא מנהלי קמפיין ובוסים אשר יכתיבו לו את סדר היום, ועבור מפלגת עלה ירוק, פרישתו של חיון תואמת את הלך הרוח של חלק לא קטן ממתפקדי המפלגה, אשר לאורך החודשים האחרונים תהו על הרלוונטיות של חיון למפלגת עלה ירוק. ראוי לציין כי נכסיו הדיגיטלים של חיון, הכוללים עמוד פייסבוק ענק עם כ-200 אלף אוהדים ואתר פופולארי בו הושמו באנרים, קידמו בין היתר גם את פעילותה של המפלגה, ואף תרמו למהלך גיוס הכספים שלה, כך שלא מדובר בפרידה כואבת מדי עבור הצדדים.

הודעה הפרישה המלאה של חיון: "כשהצטרפתי לריצה לכנסת, עשיתי זאת מתוך רצון ואמונה שאוכל לעשות שינוי אמיתי באמצעים פרלמנטריים, למען הקהילה הלהט"בית בישראל, בה אני נמנה כהומוסקסואל מחוץ לארון ולמען צרכני הקנאביס בישראל וקידום מדיניות אי ההפללה. בימים האחרונים הגעתי להחלטה שאיני מוצא את מקומי בין כותלי המפלגה. הבנתי ש"עלה ירוק" אולי לא התנסתה באמת בפעילות פרלמנטרית עדיין, אבל כבר עכשיו היא מתנהלת כאחרונת המשחקות בפוליטיקה ישנה.

נכנסתי לדבר הזה מתוך מחשבה שאני מצטרף למפלגה שמטרותיה האזרחיות להביא לשינוי אמתי בארץ. כל זאת בידיעה שהצטרפותי, כמוביל דעה, עשויה לסייע ותאפשר למפלגה לעבור לראשונה את אחוז החסימה, מאז שהחלה לרוץ לכנסת ב-1999. לשם ההצטרפות למפלגה ביצעתי הקרבה גדולה בחיי, עזבתי את עבודתי ואת מפעל חיי, במחשבה שאני עושה את הצעד הראשון שלי והנכון בעולם הפוליטיקה, זאת למרות שקיבלתי גם הצעות להצטרף למפלגות אחרות וגדולות יותר וסירבתי.

עלה ירוק
עלה ירוק

במהלך ריצתי לכנסת עם מפלגת "עלה ירוק", במסגרתה סייעתי לגיוס של 250,000 שקלים לקמפיין גיוס כספים למימון מסע הבחירות, קיוויתי להצליח לקדם את הדברים בהם אני מאמין. ככל שהזמן חלף הבנתי שאני משמש עבור המפלגה לא יותר משלט חוצות, תוך שימוש בנכסים הדיגיטליים שלי, להם יש מאות אלפי עוקבים, ובאנרים באתר שלי שנחשפו ליותר מ-3 מיליון גולשים לצורך קידום המפלגה. (המפלגה מסרבת אף לשלם לי עבור הפרסום בפורטל – למרות הבטחת התשלום בסיום הקמפיין מצד יושב ראש המפלגה) לצד זאת, בכל פעם שרציתי להעביר את האג'נדה שלי, המפלגה עשתה את מירב המאמצים כדי להחביא אותי מעין הציבור.

הדבר הזה קיבל ביטוי כשלא שיבצו אותי בתשדירי הבחירות של המפלגה בטלוויזיה. מנהל קמפיין הבחירות לא נהג כלפי בתום לב בנוגע להשתלבותי במסע הבחירות. הרגשתי שמפלגת "עלה ירוק" לא רק מתביישת בי אלה גם מנצלת אותי. הבנתי שמדובר בפוליטיקה קטנה, מלוכלכת והכי ישנה שיכולה להיות. הקמפיין הפך להיות לכזה שלא מבטא באמת את קולותיהם של הרצים עם המפלגה.

לאור הדברים, איני מאמין בדרך בה מפלגת "עלה ירוק" פועלת, והחלטתי שמקומי אינו אתם, ועל כן אני מודיע על פרישתי מהמפלגה. בשיחות שניהלתי אמש עם חברי המפלגה נודע לי כי עוד 3 מעומדים ברשימה שוקלים לפרוש בעקבות ההתנהלות של מנהלי המפלגה במסע הקמפיין. אני מקווה שבזכות הפרישה הזו אולי לראשונה עלה ירוק תקבל את הבאזז שכל כך רצתה ותעבור את אחוז החסימה. אני חוזר לנהל את האתר שלי ולהמשיך ולפעול למען המטרות שאני באמת מאמין בהן במקום שאני הכי טוב בו והוא כנראה מחוץ למערכת הפולטית הנדושה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. חשוב לציין !
    אני לא מייצג את 'עלה ירוק' בשום דרך וצורה , והדברים שנכתבו פה הן דעותיי האישיות בלבד, אין פה דבר שנכתב כדי לפגוע באף אדם ובאף מגזר כלשהו.

    ניתן להבין שהסיבה שעזבת היא כי לא נתנו לך להתפרסם בתשדירי הבחירות, כנראה והייתה סיבה מספיק טובה לזה.
    לבוא ולהכפיש מפלגה שפתחה את דלתיה בפנייך והכניסה למצע שלהם גם את הקהילה הלהט"בית, למרות שבמצעד יום הגאווה לא אפשרו לתומכי הלגליזציה לסמים קלים (מריחואנה) להשתתף – מוזר, אנחנו 'הסטלנים' מנסים להתבטאות, לשתף וכמובן לשמור על מספר לא מבוטל של אנשים שנרדפים היום(.) כמו שהקהילה שאתה מייצג נרדפה בעבר בגלל דעות חשוכות ועד היום כמובן חסרים לכם המון תנאים שאני מאמין שאתם עדיין רוצים להשיג.

    חלילה אין אף טענה למה שאדם עושה בביתו\מיטתו, כל עוד ולא פוגע באחר, זאת דרך אגב האג'נדה שלנו – תומכי עלה ירוק.

    שורה תחתונה והכי חשובה: תעשה חושבים ותבדוק אם מה שפרסמת כהודעת פרישה מהמפלגה היה ראוי, ומעניין אם גם היום, כמה ימים אחרי אתה עדיין חושב ככה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים