בלונד 2.0 עם שתי זכיות עבור יח"צ אפליקציית YO בתחרות Ragan's PR Daily

בלונד 2.0
בלונד 2.0

סוכנות היח"צ הדיגיטלית הישראלית 'בלונד 2.0' (Blonde 2.0) של איילת נוף ומוטי פאר, זכתה במהלך סוף השבוע בשני פרסים במסגרת תחרות היח"צ Ragan's PR Daily. הזכיות עבור אפליקציית המסרים Yo (יו) של היזם משה חוגג, שהושקה בבאזז נרחב. כזכור, אפליקציית יו לא עשתה שום דבר, למעט שליחת קריאת יו לחבריו של המשתמש, וזה כנראה היה סוד הקסם שלה. בלונד אף השיקו לאחרונה שלוחה בבוסטון.

PR Daily
PR Daily

יו זכתה בשתי קטגוריות בפרסי רייגן 2015 של PR Daily, והתמודדה מול מותגים ומשרדים מוכרים, ביניהם גם מותג הרכב Audi, בשתי קטגוריות מרכזיות 'PR Campaign' (קמפיין יחסי ציבור) ו-'Viral Campaign' (קמפיין ויראלי), בהן בלונד זכתה במקום הראשון. על פי מה שנמסר, אפליקציית יו זכתה ללמעלה ממיליון הורדות וליח"צ נרחב בעולם עם אלפי איזכורים.

״אנו שמחים וגאים על זכייתנו בקטגוריות הללו, בהן התמודדנו מול מועמדים בעלי שם עולמי" אומרת איילת נוף, מנכ״לית ומייסדת בלונד 2.0. "נפלה בחלקי הזכות לצפות בפירות שעבודת צוות קשה, לצד מסירות אינסופית הביאו להם, וזו פריווילגיה גדולה לקבל כזו הכרה מצד ארגון כה משמעותי בתעשיית היח״צ הגלובלית".

PR Daily בתגובה לזכייתה של בלונד 2.0: "מומחי יח״צ מתבקשים תדיר למשימות להפוך מוצר לוויראלי, אך מעט מאוד מצליחים לעשות זאת. בלונד 2.0 השיגה את המטרה במלואה כשהשיקה את אפליקציית Yo. העבודה המצויינת והמחושבת של הסוכנות – הדלקת גפרור שגרם לשריפה בשדה קוצים, הביאה את החברה לזכות לא רק בקטגוריה אחת – אלא בשתי קטגוריות בפרסי רייגן לשנת 2015".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים