חברת הדיגיטל PR בלונד 2.0 התפרקה באופן רשמי

לוגו לבלונד 2.0
לוגו לבלונד 2.0

לבלונד 2.0 היה את כל מה שצריך בשביל להפוך לחברה המובילה בתחומה. הכימיה בין המייסדים איילת נוף ומוטי פאר שגם היו בני זוג, מערכות היחסים האישיות שרקמו עם לקוחות ואוטוריטות בתחום, הניסיון והחדשנות שהובילו את המשרד במהלכי יח"צ שונים, הציבו במשך יותר מעשור את Blonde 2.0 בראש פיסגת משרדי היח"צ הישראלים בסצינת הטק הבינלאומית עם שורה של לקוחות מובילים בעולם ולא מעט הישגים.

בלונד 2.0 נוסדה ב-2006 ע"י נוף, שנחשבה כבר אז לאחת הנשים המובילות בתחומה בעולם, ונבחרה בין היתר על ידי מגזין הביזנס אינסיידר לאחת מ-50 נשות הטק המובילות בתעשייה. בזכות הניהול המשותף עם פאר וההון האנושי של העובדים בחברה, בלונד הצליחה בתוך זמן קצר לאגד סביבה שורה של לקוחות ותקציבים כבדים מעולם הטק והייתה שותפה לקמפיינים מדוברים במיוחד שאף זיכו את המשרד בפרסי יח"צ רבים.

משה חוגג, איילת נוף ומוטי פאר (צילום: גיקטיים)
משה חוגג, איילת נוף ומוטי פאר (צילום: גיקטיים)

ב-2015 הרחיבה החברה את פעילותה ופתחה שלוחה בבוסטון ארה"ב וב-2016 נכנסה לתחום הבלוקצ'יין ומטבעות הקריפטו, שהפך למניב במיוחד עבורה ובתקופה סמוכה לכך גם עברה למשרדים חדשים ברמת החייל והעסיקה בשיאה 36 עובדים.

תחום הקריפטו והתנודות הקיצוניות בו, הכניסו את בלונד לסחרור שנמשך כשנתיים ולבסוף על פי מקורבים היה לאחת הסיבות להתפרקות החברה באופן רשמי החודש.

החיסול מרצון של בלונד 2.0 קיבל תוקף לפני כשבועיים ופאר ונוף פנו לדרכים נפרדות. עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום, נוף מקימה בימים אלה סוכנות יח"צ בינלאומית חדשה בשם SlicedBrand שתפעל מארה"ב וגרמניה. כאשר חלק מהלקוחות עברו עם נוף לסוכנות החדשה.

מנגד פאר הקים על השלד של בלונד סוכנות חדשה בשם ReBlonde לצד מי שהייתה דירקטורית בבלונד 2.0 אלונה שטיין שתשמש כסמנכ"לית בחברה החדשה. הסוכנות החדשה של פאר תמשיך את העסקתם של חלק מהעובדים והלקוחות המקוריים של בלונד 2.0, בהם: ספוטיפיי, וייבר, משלחת האיחוד האירופי בישראל, זברה מדיקל ויז׳ן, ננוקס, סונארקס, דרימד, ועוד.

מ-ReBlonde נמסר: "היה חשוב לנו להשאר נאמנים למותג שהוא הבית של הלקוחות והעובדים שלנו כבר 14 שנים. החברה החדשה תשמר את השירות, הערכים, המיתוג והמוניטין של בלונד 2.0. מבחינתנו זה רי-בוסט למה שכבר היה אימפריה מצליחה ואנחנו צופים לכבוש פסגות חדשות עבור קהל לקוחותינו בהווה ובעתיד".

מוטי פאר ואלונה שטיין
מוטי פאר ואלונה שטיין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. שני אנשים נוראיים. היה לי את העונג המאוד מפוקפק לעבוד תחתם, חוויה מזעזעת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים