הגיעו ליעד: בלונד 2.0 נבחרה לנהל את פעילות היח״צ של Waze בישראל

מימין: איילת נוף ומוטי פאר
מימין: איילת נוף ומוטי פאר

הישג מרשים לסוכנות בלונד 2.0 (Blonde 2.0) של איילת נוף ומוטי פאר שחתמה באחרונה על הסכם לניהול פעילות יחסי הציבור של חלוצת הניווט החברתי Waze (וייז) מבית גוגל. סוכנות הדיגיטל PR עטורת הפרסים והשבחים, אשר מתמחה ביח״צ לסטרטאפים וחברות טכנולוגיה בארץ ובעולם, מייצגת כיום את שלושת חברות ההיי-טק בתחום ה-B2C הגדולות ביותר בישראל, בהן וייבר, וייז ופלייטקה.

את פעילות היח״צ מטעם המשרד תנהל הסופרוויזורית דניאל בלומנשטיק פטרמן. דניאל הצטרפה לבלונד 2.0 ב-2014, וניהלה את מערך יחסי הציבור של סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה בארץ ובעולם.

דניאל בלומנשטיק פטרמן
דניאל בלומנשטיק פטרמן

בלונד 2.0 שציינה לאחרונה עשור של פעילות עם השקת סוכנות יח"צ ייעודית לתחום ה-VR בשיתוף פעולה עם רוברט סקובל, היא מסוכנויות היח"צ המוכרות בעולם עם משרדים בבוסטון ובתל אביב. תחת ניהולם של איילת נוף ומוטי פאר צמחה הסוכנות בשנים האחרונות והפכה למובילה בתחומה בעולם עם קשרים ענפים בסצינת ההייטק, סטארטאפים ותקשורת טכנולוגיה. כאות הוקרה לפועלם, נוף ופאר דורגו ע"י מגזין פורבס ברשימת עשרת המשפיענים של הסטארט-אפ ניישן.

ב-Blonde 2.0 פועל צוות המונה 25 יועצי תקשורת המתמחים ביחסי ציבור מקומיים ובינלאומיים לסטארטאפים, חברות טכנולוגיה וקרנות הון סיכון. בין לקוחות החברה Waze, Viber, Playtika, Airobotics זברה מדיקל, Storedot, אמדוקס, קרן רודיום, קרן סינגולריטים ועוד.

חברת Waze שבבעלות גוגל, היא חלוצת הניווט החברתי, הממנפת טכנולוגיית מובייל וקהילה גלובלית נלהבת בכדי להגדיר מחדש את הציפיות ממפות כפי שאנו מכירים אותן. Waze היא ביתם של הרשת הגדולה ביותר בעולם של נהגים שעובדים יחד מדי יום בכדי לנצח את הפקקים, ובכך ולחסוך זמן וכסף. האפליקציה המצליחה ממליצה על המסלולים המהירים ביותר, בהתבסס על נהיגה בזמן אמת ונתונים ממעל ל-75 מיליון משתמשים. החל מניתוב מחדש של עומסי תנועה, דרך התראות על ירידת מחיר הדלק, ועד הצעות רלוונטיות ממותגים מובילים, Waze היא אחד הכלים המקיפים ביותר לנהגים הקיימים היום בשוק (יח"צ).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים