מזבלה.קום

דג הזהב 22: המודעות של גדעון עמיחי – לא, לא, לא, לא, לא, כן

דג הזהב 2016, גדעון עמיחי
דג הזהב 2016, גדעון עמיחי

תחרות הקריאייטיב 'דג הזהב' של רשת שוקן; דה מרקר והארץ, יוצאת היום לדרך זו השנה ה-22 עם השקת הגיליון החגיגי לכבוד השנה האזרחית החדשה. משרדי הפרסום מציגים את תוצרי הפרינט הקריאייטיבים והטובים ביותר שהם יכולים להגות ומתחרים על המקומות הראשונים שיטיסו את הזוכים לאירוח בפסטיבל הפרסום הבינלאומי Cannes Lions 2016, אותו רשת שוקן מייצגת בישראל.

יו"ר מערך השיפוט השנה הוא יורם לוי, מבעלי משרד הפרסום ברוקנר יער לוי. בין השופטים בתחרות דג הזהב גם מנהלי קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים". התחרות מושקת בשיתוף פעולה עם 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום. במקביל להשקת הגיליון, באתר הארץ יעלה בשבוע הבא מתחם תוכן ייעודי, בו יעלו כל העבודות וזו שתזכה במספר השיתופים הגבוה ביותר, תזכה את יוצריה בחופשה מקומית.

משרד הפרסום 'לא, לא, לא, לא, לא, כן' של הפרסומאי גדעון עמיחי, עם שתי מודעות בתחרות דג הזהב 2016, האחת עבור דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון (JR/DUTYFREE) והשנייה עבור מותג הרכב פולקסווגן ישראל של היבואנית צ'מפיון מוטורס.

מנהל קריאייטיב: גדעון עמיחי, צוות קריאייטיב: רוני שניידר, גיל אביים, לירון בן יעקב מנהלת לקוחות: דפנה צרור

דג הזהב 2016, גדעון עמיחי
דג הזהב 2016, גדעון עמיחי

מנהל קריאייטיב: גדעון עמיחי, צוות קריאייטיב: רוני שניידר, גיל אביים מנהלת לקוחות: דפנה צרור

דג הזהב 2016, גדעון עמיחי
דג הזהב 2016, גדעון עמיחי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא, לא, לא ,לא, לא, לא, לא,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים