מה בדיוק עושה את פולקסווגן – פולקסווגן? גדעון עמיחי בקמפיין ראשון למותג הרכב של צ'מפיון מוטורס

מה בדיוק עושה את פולקסווגן - פולקסווגן?
מה בדיוק עושה את פולקסווגן – פולקסווגן?

הפרסומאי גדעון עמיחי, לשעבר מבעלי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, אשר הקים לאחרונה שלוחה תל אביבית לבוטיק הפרסום הניו יורקי שלו 'לא, לא, לא, לא, לא, כן', משיק קמפיין ראשון עבור מותג הרכב פולקסווגן ישראל של יבואנית הרכב צ'מפיון מוטורס. כזכור בתחילת חודש אפריל השנה, הודיעה צ'מפיון מוטורס על העברת תקציב פולקסווגן למשרדו של עמיחי. הקמפיין החדש של עמיחי בפרינט, טלוויזיה וברדיו, מושק תחת הסלוגן העולמי של פולקסווגן – The Car.

מתוך הקמפיין: "מה בדיוק עושה את פולקסווגן – פולקסווגן? קשה לומר. אולי זו היכולת להמציא את המכונית בכל פעם מחדש. יכולת שהביאה איתה שלוש עשרה זכיות בתארי מכונית השנה. כולל השנה. אולי זו דווקא המורשת. של החיפושית, של הטרנספורטר, של הגולף, של הפולו. מוכניות שהפכו לקלאסיקה, לתופעה, לאבן דרך, ואולי זו פשוט ההתמדה, החיפוש המייסר והבלתי פוסק אחרי רף חדש של איכות בלתי מתפשרת. אז מה עושה את פולקסווגן – פולקסווגן? קשה לומר. עשרות שנים של שיאים מוטוריים, או מיליוני מכוניות הנעות בכל רגע בכבישי העולם, או אולי הכל ביחד. ואולי רק שתי מילים. The Car.

פרסומת הטלוויזיה:

תשדיר הרדיו:

מודעה:

מה בדיוק עושה את פולקסווגן - פולקסווגן?
מה בדיוק עושה את פולקסווגן – פולקסווגן?

קרדיטים
קריאייטיב No No No No No Yes: רוני שניידר, גיל אביים מנהלת לקוחות: דפנה צרור מעצבות: ליאת לפושין, גלי נמדר חברת הפקה: ישי הדס במאי: עודד בן נון צלם: איתי מרום עורך: חמי סלומון הפקה בפועל: קרן שפע הפקת פוסט: אורית פינקו פוסטפרודקשן: גראוויטי – איתי שיף, בועז תמיר, יעל זסמן סאונד: סאונדהאוס – הודי בן ארי אסטרטגיה: יוני להב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. – Wordsmith

    אני מסכים, אני גם מנסה להבין למה פולקסווגן בחרה דווקא באסטרטגיה הזו, סה"כ אם באמת נתחיל לדבר על ההיסטוריה שלה ומה זה פולקסווגן באמת, קשה יהיה שלא לעסוק בעניין הנאצים והשואה.

  2. the car זה מה שעושה את פולקסווגן פולקסווגן? מה זה אומר למען השם?

    מסקרן אותי לדעת מה השלב השני, כי פה אין כלום. סורי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים