מזבלה.קום

פסטיבל קאן ליונס 2016 יוצא לדרך עם קטגוריות חדשות

Cannes Lions 2016
Cannes Lions 2016

פסטיבל הפרסום Cannes Lions 2016 יוצא לדרך זו השנה ה-63. מערכת ההגשות של הפסטיבל שיתקיים בין התאריכים 18-25 ביוני 2016 בעיר קאן שבצרפת, נפתחה היום עם כמה חידושים, ביניהם 3 קטגוריות חדשות, שתי קטגוריות שמוקדשות לעולם הבידור והמוזיקה – Lions Entertainment וקטגוריית קראפט דיגיטל – Craft Digital ואפליקציית אייפון ואנדרואיד חדשה, שתעלה בימים הקרובים למרקטים השונים.

בפסטיבל גם משיקים השנה מערכת בוקינג (הזמנות) מתקדמת שתאפשר להזמין לא רק אירוח בפסטיבל עצמו אלא גם מלונות ושירותים נוספים במחירים מיוחדים לחברי המשלחות. תוכניית הפסטיבל מתאימה עצמה לעידן הדיגיטלי המתחדש ותשים דגש על טכנולוגיה וחדשנות, לצד מענק במה נרחבת יותר לחברות סטארט-אפ חדשניות שפועלות בתחומי הפרסום והמדיה.

כך תזכו בפסטיבל קאן 2016
כך תזכו בפסטיבל קאן 2016

בגזרת העלויות, כמדי שנה בפסטיבל מתאימים את המחירים לקהלים שונים. כניסת VIP זמינה בכמות מוגבלת ותעלה לכם כ-3700 יורו, כניסה לפסטיבל תנוע בין 1500 ל-4050 יורו בהתאם לחבילה שתבחרו וסטודנטים ואנשי פרסום מתחת לגיל 30 ישלמו כ-900 יורו.

הפסטיבל השנתי בצרפת נחשב לתחרות הדגל של תאגיד קאן ליונס, לצד תחרויות מקומיות נוספות ביניהן; תחרות היורובסט, דובאי לינקס, ספייקס האסייתית ו-AMES. תחרות הפרסום של קאן הושקה לראשונה בשנת 1954 במתכונת של פסטיבל בן 8 ימים. עם למעלה מ-15,000 אנשי מקצוע מ-100 מדינות שונות שפוקדים את הפסטיבל מדי שנה וכ-42 אלף עבודות שמוגשות ב-23 קטגוריות, תאגיד Cannes Lions נחשב לפרנצ'ייז הגדול והמוכר בתחום. את פסטיבל קאן מייצגת בישראל 'רשת שוקן' – הארץ ו-TheMarker שבמסגרת שיתוף הפעולה מקיימת את תחרות דג הזהב.

עבור משרדי הפרסום הישראלים, שנת 2015 הייתה שנת שפל במספר ההגשות, כפי שנחשף במזבלה, הנהלת 'הארץ' אף שיגרה אימייל בהול למשרדי הפרסום, בו הובהרה החשיבות שבהגשה לתחרות.

קטגוריות הבידור החדשות של הפסטיבל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים