ברוקנר יער לוי תיעדו את תחפושות פורים המקוריות ביותר ישירות מהמצלמה של סיטרואן C3

ברוקנר יער לוי, סיטרואן
ברוקנר יער לוי, סיטרואן

כחלק מקמפיין ההשקה של סיטרואן C3 בישראל, שתושק באופן רשמי ב-14 במרץ ע"י היבואנית קבוצת דוד לובינסקי, במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי יצאו הבוקר לפעילות OBM (שיווק מבוסס אירועים, בשונה מ-RTM) מיוחדת לחג פורים, בכדי לתפוס הרגעים והתחפושות המוצלחות והמקוריות ביותר של עם ישראל, כל זאת באמצעות המצלמה המובנית של ה-C3, שתיעדה את הרגעים בשידור חי והעבירה אותם בין היתר בעמוד הפייסבוק של סיטרואן.

ה-C3 של סיטרואן היא המכונית החברתית-קונקטיבית הראשונה בעולם שמציעה מצלמה אינטגרלית שמותקנת בראש השמשה הקדמית ומאחורי המראה המרכזית, שמצלמת באופן קבוע את הדרך ובאמצעות אפליקציה ייעודית (Connected CAM Citroen), מאפשרת לנוסעי הרכב לתעד את הנסיעה עם תמונות וסרטונים לצרכי בטיחות (תאונות וכו') וגם לתיעוד חוויות ואירועים שקורים בדרך ולשתפם ברשתות החברתיות השונות.

יח"צ לובינסקי: סיטרואן C3 היא סופר מיני חדשה שמגיעה בימים אלה לישראל, הנה הדור השלישי לדגם זה (C3) והוא הנמכר ביותר של היצרנית הצרפתית, עם למעלה מ-3.5 מיליון יחידות מאז הושק הדור הראשון בשנת 2002. מכונית זו ביצעה קפיצת מדרגה של ממש בעיצובה האופנתי שמאפשר 36 שילובי צבעים (רכב וגג) ושלושה צבעי פנים, היא מרווחת מאוד לחמישה נוסעים למרות שאורכה קטן (399 ס"מ בלבד) ולכן מתאימה מאוד לחיים אורבניים. מכונית זו נהנית מטכנולוגיה מתקדמת שכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר חזק עם 110 כ"ס, תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים וצריכת דלק חסכוני מאוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים