מזבלה.קום

פייסבוק מחקה, סיטרואן C3 החזירה: ברוקנר יער לוי מסכמים את קמפיין תיעוד התחפושות ממצלמת הרכב

סרטון הסיכום של סיטרואן C3
סרטון הסיכום של סיטרואן C3

את תחפושת הטיטניק של אביעד רוזנפלד ואבירם כרמלי שכבשה בסערה את הרשת כמעט שלא תמצאו בעמודי פייסבוק ישראלים. אחרי שפייסבוק צינזרה ומחקה את הסרטון שהציג את התחפושת של השנה, בטענה להפרת זכויות יוצרים, ברוקנר יער לוי מסכמים את מהלך הלייב שעשו עבור סיטרואן C3, במסגרתו תעדו ממצלמת הרכב המובנית את התחפושות המקוריות ביותר וגם את תחפושת הטיטניק שחלפה מעל פניהם בשדרות רוטשילד ובאבן גבירול בתל אביב.

כזכור במהלך הסופ"ש האחרון, הרשת החברתית החליטה למחוק את הסרטון מעמודי הפייסבוק של 'הצינור' ו'שרוטונים' ומפרופיל הפייסבוק של יבגני זרובינסקי, בטענה כי המוזיקה שנשמעת במעומעם ברקע אינה בגדר "שימוש הוגן". בעקבות הסרת הסרטון, זרובינסקי ומנהלי הצינור ושרוטונים נחסמו ל-3 ימים, כל זאת בזמן שעמודים ויראלים בחו"ל, כמו The Lad Bible, המשיכו להפיץ את הסרטון ללא הפרעה מצד פייסבוק.

לרגל השקת דגם ה-C3 של סיטרואן, במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי החליטו להשיק פעילות OBM (שיווק מבוסס אירועים) ייחודית עבור היבואנית קבוצת דוד לובינסקי. אחד המאפיינים של ה-C3 היא המצלמה המובנית, שמתעדת את הדרך מלפנים ומאחור. בברוקנר כאמור יצאו לסיבוב ברחבי תל אביב ותיעדו בשידור חי בעמוד הפייסבוק של סיטרואן את תחפושות פורים המקוריות ביותר.

"נקווה שאת הסרטון הזה, פייסבוק לא יצנזרו…" כך נכתב בעמוד הפייסבוק של ברוקנר יער לוי:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים