סייב דה דייט: סניף ברגר קינג הראשון יפתח ב-26.1 באבן גבירול 74

ברגר קינג ישראל
ברגר קינג ישראל

מותג המזון המהיר 'ברגר קינג' (Burger King)מכריז היום על התאריך הרשמי להשקת הסניף הראשון בחזרתה של הרשת לישראל, הסניף יפתח לציבור הרחב, ברחוב אבן גבירול 74, בסמיכות לכיכר רבין ביום שלישי ה-26.1.2016. ברשת נערכים לתורים ארוכים במיוחד ביום ההשקה. בכוונת ברגר קינג להשיק כ-50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. ביום שני ה-25.1 יפתח הסניף במסגרת אירוע השקה מיוחד לעיתונאים. מנהל השיווק של רשת ברגר קינג בישראל הוא ארז אגמון.

במקביל לחזרתה של הרשת לישראל, מושק בימים אלה קמפיין ההשקה של ברגר קינג באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב שקיבל לידי את תקציב הפרסום של הרשת. בברגר מחפשים מלך או מלכה בישראל, במסגרתו המעריצ/ה הגדול/ה ביותר של הרשת בישראל יזכה לגור חודש שלם בדירה מגורים יוקרתית הממקומת מעל המסעדה הראשונה של הרשת. את תקציב הסושיאל מדיה של ברגר קינג תנהל סוכנות סמויז, תקציב היח"צ בידי ג'ינג'ר תקשורת של מור שובבו הראל.

במאי 2010 סיימה ברגר קינג את דרכה בישראל לאחר 16 שנות פעילות מקומית ואוחדה עם פעילות חברת אורגד של יובל אורגד, בעלת מותג בורגראנץ. את הזיכיון להפעלתו המחודשת בישראל, קיבלה לידיה קבוצה של אנשי עסקים שביניהם נמנה איש העסקים הצרפתי פייר בסנינו.

ברגר קינג החלה את פעילותה המסחרית בישראל ב-1994, ב-2002 השיקה החברה לוגו חדש וב-2003 נרכשה הבעלות של ברגר קינג ישראל על ידי קבוצת אורגד של אלי אורגד, עד לסגירתה במאי 2010, מנכ"ל ברגר קינג ישראל היה משה גבאי.

הפעילות השיווקית והפרסומית של ברגר קינג תושק מחדש ובכוונת המשקיעים להשיק כ-50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים, עלות ההשקעה הראשונית מוערכת בכ-12 מיליון דולר ותקציב הפרסום ינוהל על ידי משרד הפרסום מקאן תל אביב בניהולו של עמית משיח.

ברגר קינג
ברגר קינג

קרדיטים
מנכ"ל קבוצת מקאן: עמית משיח יו"ר מקאן: אילן שילוח סמנכ״ל קריאייטיב: עמי אלוש קופי: אלעד גייזלר, שחר רוזנפלד ארט: שירן רומנו, גבע גרשון, חזי יוסף ניהול לקוח: עדי אורן, אדוה אללוף, לורה זימין, יעל ביקסון, מורן יעיש ניהול פרויקטים: אלעד לוי, ענבל אנגלמן הפקה: דן סגל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים