מזבלה.קום

מקאן ת"א עם שלט חוצות מגניב למבצע חיילים של ברגר קינג – "חייל, שפר ארוחתך!"

ברגר קינג, חייל, שפר ארוחתך!
ברגר קינג, חייל, שפר ארוחתך!

משרד הפרסום מקאן תל אביב משיק קמפיין חוצות חדש עבור רשת המזון המהיר ברגר קינג ישראל (Burger King). שילוט החוצות החדש שרוכב על המשפט המוכר של נגדי ורס"רי המשמעת בצה"ל "חייל, שפר הופעתך!", מתקשר מבצע הגדלת ארוחה+תוספת בחינם לחיילים במדים, תחת הסיסמא: "חייל שפר ארוחתך". האימג' בשילוט שמדמה וופר, הורכב מכומתות שונות של יחידות צה"ל.

מקאן ת"א, ברגר קינג
מקאן ת"א, ברגר קינג

זהו קמפיין שני של ברגר קינג ישראל שיוצא עם מיקוד לחיילים וחיילות. כזכור בחודש אפריל עם השקת סניף קניון עזריאלי של ברגר קינג, השיק משרד הפרסום טינק (teenk) בשיתוף עם אתר "חיילים מצייצים" של נדב פריד, מבצע יצירתי שהעניק ארוחות בחינם למי שמביא קצינים בדרגות גבוהות וזוטרות, כאשר מספר הארוחות החינמיות היה בהתאמה לדרגה, כמה שיותר בכירה כך יותר ארוחות חינמיות, עם הבטחה שמי שיצליח להביא את הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט יזכה בכ-50 ארוחות וופר חינמיות.

כידוע, רשת ברגר קינג חזרה לשוק הישראלי בפברואר השנה עם סניף ראשון באבן גבירול, ולאחריו סניפים ברמת החייל, דיזינגוף סנטר, קניון עזריאלי וכ-40 סניפים נוספים בפריסה ארצית שמתוכננים בשנים הקרובות. במסגרת קמפיין ההשקה של מקאן תל אביב נבחר אלכס שולץ כמלך הבלתי מעורער של ברגר קינג בישראל וזכה בשהייה של חודש בדירה מאובזרת שנשכרה מעל הסניף באבן גבירול.

את פעילות ברגר קינג בישראל מוביל איש העסקים הצרפתי פייר בסנינו, סטיב בנשימול הוא מנכ"ל הרשת, ארז אגמון הוא מנהל השיווק ושרה בסנינו היא סמנכ"לית השיווק. תקציב הפרסום של ברגר קינג הופקד בידי משרד הפרסום מקאן תל אביב, תקציב הסושייל בידי סוכנות Smoyz ומערך הדוברות והיח"צ בידי ג'ינג'ר תקשורת של מור שובבו הראל.

הקמפיינים של ברגר קינג ישראל:
>> וופרים על פי דרגות קצונה
>> וופר בחינם תמורת שאריות אוכל מהבית
>> מטס הוופרים ליום העצמאות
>> המלך של ברגר קינג ישראל
>> קמפיינים נוסטלגים של BK ישראל

קרדיטים
קריאייטיב: נאור יצחק, אדי גרצמן מנהל שיווק ברגר קינג: ארז אגמון הנהלה מקאן: אילן שילוח, עמית משיח, חנה רדו, אלדד ויינברגר, נדב פרסמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים