מזבלה.קום

ממשלת ישראל משחקת בקקי – משרד החוץ לא באמת רוצה שנסייע לו במהלך ההסברה העולמי לקידום מדינת ישראל

דרישת זכויות היוצרים של ממשלת ישראל ביו טיוב
דרישת זכויות היוצרים של ממשלת ישראל ביו טיוב

לפני כשבועיים השיק משרד החוץ קמפיין הסברתי בכיכובה של בר רפאלי, אשר נועד למצב את ישראל כמעצמה טכנולוגית ולמשוך בין היתר גם משקיעים בחברות סטארט-אפ מקומיות. את סרטון הפרסומת המדובר העליתי לאחד מערוצי היו טיוב הפופולארים של המזבלה המשמש להצגת קריאייטיב ישראלי בזירה הבינלאומית, ללא תמורה, מטוב ליבי והרצון הכנה לסייע בהפצת המסר וההסברה הישראלית.

ממשלת ישראל משחקת בקקי
ממשלת ישראל משחקת בקקי

היום קיבלתי התראה מיו טיוב על כך ש"ממשלת ישראל" דורשת זכויות יוצרים על הסרטון שצבר כ-20,000 צפיות, בעיקר מארצות הברית, ובחרה לדרוש את הסרתו מערוץ היו טיוב המדובר, סתם כי בא לה. וזאת במהלך חד צדדי אשר נוגד את האינטרס הלאומי לקידום מדינת ישראל ברשת. מאז היווסדה של המזבלה, הופיעו באתר כ-245 קמפיינים של מדינת ישראל ומשרדיה אשר זכו לחשיפה של כ-11,500,000 צפיות, רובם אינם ראויים להופיע בפורטל קריאייטיב, אך למרות זאת הופיעו, שכן לדעתי חשוב לסייע בהפצת תשדירים קהילתיים ואינפורמטיבים הרלוונטים לקהל הרחב.

אני באופן אישי מתבייש במהלך הביזיוני של "דרישת זכויות היוצרים" והסרת הסרטון מהערוץ, שאגב יכול היה להסתיים גם בחסימת הערוץ לחלוטין. לדעתי זוהי חובתו של כל אזרח במדינת ישראל לסייע בהפצת מסרים לאומיים בכל פלטפורמה אפשרית ברשת ועצם דרישה של הממשלה להסרת הסרטון מיו-טיוב הינה אבסורדית וביזיונית. לאור האמור, החלטתי שלעולם לא אסייע יותר מטוב ליבי בקידום ההסברה הישראלית. תתביישו לכם.

דרישת זכויות היוצרים של ממשלת ישראל ביו טיוב
דרישת זכויות היוצרים של ממשלת ישראל ביו טיוב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים