אקסלנס ביטס

מזבלה

בלינק השיקו השבוע את 'אקסלנס ביטס' בלוג הפיננסים החדש של בית ההשקעות אקסלנס נשואה. בבלוג תוכלו לקרוא על נושאים רבים בתחום הכסף וניהול השקעות וחסכונות. קליק לביקור בבלוג.

אקסלנס ביטס
אקסלנס ביטס

קרדיטים
בלינק – מנכ"ל: שגיא חמץ סמנכ"לית: אתי סורוז'ון סופרוויזר: אורי בז'רנו תקציבאי: גילעד לפיד קופי: ליאור שיינברגר CTO: דני דולברג תכנות: רועי אייל עיצוב: נורברט // לקוח: אקסלנס נשואה – סמנכ"ל שיווק וחדשנות: ירון קופל מנהל תחום דיגיטל: גל ברק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. מתי, אני חושב שאתה מעט מגזים.
    המאמר שצירפת באמת כתוב בשפה גבוהה שיתכן שרבים לא יבינו, אבל אני דווקא התרשמתי שרוב המאמרים שם כתובים בתמציתיות ובגובה העיניים כמו זה:
    http://blog.xnes.co.il/archives/151

  2. חובבני. כתוב בשפה שרק עורכי דין מבינים. לא ברור מה חברת התוכן עשתה כאן, זה נראה כמו מסמך שלא מעניין אף אחד

    הנה לדוגמא
    http://blog.xnes.co.il/archives/102
    "מחיר הבנזין 95 מפוקח בישראל ע"י משרד התשתיות ולכן גמישות החברות בקביעת המחיר הינה מוגבלת. כל הפחתה של מרווח השיווק, תקבל ללא ספק ביטוי בתוצאות החברות בטווח הקצר עד בינוני. יחד עם זאת, אנו מעריכים כי החברות לא תשבנה בצד תוך שרווחיהן נפגעים, סביר להניח שהן תצמצמנה את ההנחות אותן הן מעניקות לגופים גדולים במשק ובכך תמזערנה את הפגיעה.

    בכל אופן, אין ספק כי הנושא ימשיך להעיב על המניות, עד אשר יוחלט סופית בכנסת על השינוי במרווח, כאשר חוסר וודאות מעלה את רמת הסיכון שרואים המשקיעים."

    מישהו מסוגל לקרוא את זה? או מבין מה כתוב כאן? זוועה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים