ליאור סושרד וקסם אקסלנס נשואה חושפים: כך חזינו את תוצאות הבורסה

liorsufds

בשבוע שעבר החל לרוץ ברשת סרטון בכיכובו של אמן החושים ליאור סושרד אשר הציג כיצד הוא כביכול חוזה את התנודות בחברות הנסחרות בבורסה. עתה נחשף כי מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום הדיגיטלי NEXT IN ובית ההשקעות אקסלנס קסם מבית אקסלנס נשואה.

ממשרד יחסי הציבור גלאי תקשורת נמסר: "בימים האחרונים הסתובב סרטון ברשת בו אמן החושים, ליאור סושרד, מנחש באופן מדויק את העליות והירידות של מניות בבורסה. היום נחשף כי מדובר בקמפיין פרסומי של חברת 'קסם' תעודות סל מבית אקסלנס, החוגגת עשור למהפכת המדדים ולבשורה שהיא הביאה איתה לשוק ההון".

"מדובר בקמפיין הראשון מסוגו בעולם, ובקמפיין הראשון של אמן החושים ליאור סושרד שבו הוא מנסה לנחש את ביצועי המניות. מטרת הקמפיין היא להזכיר לכולנו כי בשוק ההון אין קיצורי דרך– ושההצלחה של קסם תעודות סל, אשר מובילה את ענף המדדים בישראל מ-2003 היא תוצאה של עבודה קשה, וירידה לפרטים הקטנים".

"אז איך ליאור סושרד עשה זאת? שימו לב: השיטה היא בעצם שאין כל שיטה ! במשך עשרה ימים הוא הגיע לחדר העסקאות של קסם מבית אקסלנס לבוש באותה חליפה, עם אותה תסרוקת ואותה הנחישות לחזות את התוצאות הבורסה. הוא עבד כל יום מהבוקר עד סיום יום המסחר, עבר בין עובדי שוק ההון וניסה לנחש את שינויי המניות. מאות משתתפים ואלפי טייקים נדרשו על מנת להצליח להדהים את המשתתפים שלא ידעו שעל כל ניחוש שהצליח , היו מאות שלא הצליחו. המסקנה שאף אחד לא יכול לנחש את העתיד, אבל עם יצירתיות והתמדה, הסטטיסטיקה אולי תעמוד לצידכם. אותם ניחושים מוצלחים הם אלו שנכנסו לסרטון המדובר. אך כאמור, בשוק ההון אין קסמים."

אבנר חדד, מנכ"ל קסם: "קסם חוגגת עשור והסיפוק הגדול מגיע גם מההצלחה שלה להוביל במשך עשור את ענף המדדים בישראל אבל בעיקר מהעובדה שהמסר שלנו שהיה חדשני ופורץ דרך לפני עשור הוא היום המוסכמה והסטנדרט – היום כולם יודעים שלאורך זמן המדדים משיגים את התשואה הטובה ביותר. זה לא היה קל וזה ממש וזה ממש לא היה קסם , זה קרה בזכות עבודה קשה, ירידה לפרטים והון אנושי מצוין."

ליאור סושרד, אמן החושים: "שמחתי לקחת חלק בקמפיין המיוחד של קסם תעודות סל. כאמן חושים אני מומחה למניפולציות של מחשבה ולבידור. זה מה שאני עושה בהופעות החיות שלי ויש לי יכולות לבצע דברים מדהימים ולהדהים אנשים, אבל כשמדובר בבורסה אי אפשר לנחש את העתיד. אפילו אני צריך את קסם תעודות סל מבית אקסלנס."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים