עמוד הפייסבוק של 'קליק' הטריל את עמוד הפייסבוק של 'סקיטלס' ויצא משעשע

קליק
קליק

שלושה שבועות לסיום החופש הגדול ומותג הסוכריות הצבעוניות 'סקיטלס' המשווק בישראל על ידי חברת ריגלי (אורביט וכו'), השיק לאחרונה פעילות בעמוד המותג שלו ב'פייסבוק', במסגרתה הוזמנו הגולשים לספר "מה הם אורזים לפיקניקים שלהם", כאשר הפרס לזוכה המאושר הוא מארז סקיטלס ייחודי.

את עמוד הפייסבוק של סקיטלס מנהלים אנשי משרד הפרסום smoyz (סמויז) ולתגובה הבאה הם כנראה לא ציפו. אנשי גרייט אינטראקטיב, משרד המדיה החברתית והדיגיטל של מותג 'קליק' של תלמה ויוניליוור החליטו לנסות את מזלם בפעילות של סקיטלס, ופרסמו בשם עמוד 'קליק' תגובה משעשעת למדי בסטטוס הפעילות; "גם אנחנו יכולים להשתתף?" כך כתב עמוד הפייסבוק של קליק בתגובה לסקיטלס תוך צירוף תמונה של שולחן פיקניק עם חטיפי המותג.

קליק - מתוך העמוד של סקיטלס
קליק – מתוך העמוד של סקיטלס

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שאנשי 'קליק' מטרילים, בעבר הם כבר הטרילו את מנהלת המותג שלהם, התוצאה גם אז הייתה מצחיקה. האם קליק יזכו בהגרלה של החברה "המתחרה"? סביר להניח שלא, אבל זו דוגמא מצויינת לריל טיים מרקטינג – שיווק בזמן אמת, שיטה שאומצה באהבה גדולה בשנתיים האחרונות על ידי מרבית ממשרדי הפרסום בישראל ודיאלוגים בין עמודי פייסבוק "מתחרים" הוא לרוב אמצעי קידום משעשע למדי. קליק לתגובה של 'קליק' בעמוד של סקיטלס.

השרשור המלא:

קליק - מתוך העמוד של סקיטלס
קליק – מתוך העמוד של סקיטלס

התגובה של קליק:

קליק – מתוך העמוד של סקיטלס
קליק – מתוך העמוד של סקיטלס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים