הפרסום באינסטגרם עובד? רבקי סגל מחברת 'בזק' עם אינסייטים מהפיילוט

אינסטגרם
אינסטגרם

חברת 'פייסבוק ישראל' בהנהגתה של המנכ"לית עדי סופר תאני, השיקה בתחילת חודש ספטמבר באירוע ברנז'אי בתל אביב, את פלטפורמת הפרסום החדשה של אינסטגרם, המאפשרת למפרסמים שונים להעלות תמונות ממומנות בפיד של הגולשים. בשלב הראשוני, השימוש בפרסום באינסטגרם מתאפשר למותגים וחברות נבחרות בלבד, כאשר לקראת סוף חודש ספטמבר, המערכת תפתח בפני כלל המפרסמים. סוכנות twentythree כזכור, הייתה הראשונה לפרסם באינסטגרם בישראל.

חברת התקשורת 'בזק', הנחשבת לאחת המפרסמות הגדולות במשק הישראלי, הייתה בין החברות הראשונות בישראל שהשתמשה בפלטפורמת הפרסום של אינסטגרם בשלב ההשקה הראשונית, באמצעות חברת 'מדיה קום אינטראקשן' והמנכ"ל דוד סלמן, מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי.

בזק - פרסום ממומן באינסטגרם
בזק – פרסום ממומן באינסטגרם

רבקי סגל, מנהלת פרסום דיגיטלי בחברת 'בזק' וחברה בקבוצת מנהלי השיווק הפופולארית 'מנהלי שיווק מצייצים' של אמיר שניידר, משתפת את חברי הקהילה בכמה תובנות מקמפיין הפיילוט המומן של בזק באינסטגרם. סגל מציינת כי על פי תפיסת השוק, אינסטגרם היא הפלטפורמה החמה כיום לפרסום דיגיטל. על הפרסום באינסטגרם כותבת סגל: [תחילת ציטוט] "כמנהלת פרסום הדיגיטל בבזק, חשבנו שזה רק תדמית והופתענו, עלות הקלקה נמוכה מ'פייסבוק', יתכן שזה בעיקר בגלל ההתחלה ושאין הרבה מפרסמים , ובהמשך נעקוב אחרי זה".

"אחוז הקלקה גבוה מהמוצע שיש לפרסום מובייל מעברון או פייסבוק, אני משווה לפרסום תדמיתי בכוונה בגלל אופי הפלטפורמה. יש יכולות טירגוט לבעלי עניין ושימוש בפילוחים בדיוק כמו בפיסבוק כולל שימוש בדטאות קיימות, אצלנו טירגוט הגברים בעיקר מצליח בהמרות ללידים, כן מסתבר שגם אם זורקים את הגולש למיניסייט חיצוני מאינסטגרם הוא משאיר ליד, אומנם קצת יותר יקרים מפיסבוק אבל עדיין לידים… (זול מפלטפורמות אחרות)".

"מסתמן בשלב זה שזה מקום זול מבחינת הקלקה וריץ ,הגעה לעוד קהלים… מומלץ. חשוב לפני שמזדרזים לעלות קמפיין לנהל תכנון אסטרטגי נכון של המסר והקריאייטיב, לפיצוח מתאים לפלטפורמה ולא עוד אדפטציה לפרסומים הקיימים וזאת כדי להשתלב בפיד ולא להיות נטע זר". [פורסם במקור בקבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים'].

על פי נתונים רשמיים של פייסבוק העולמית, באפליקציית אינסטגרם, פעילים מדי חודש כ-400 מיליון גולשים. מוערך כי במסגרת הפיילוט, מחזור המכירות של אינסטגרם יעמוד בסוף 2015 על 600 מיליון דולר, ב-2016 על כ-1.5 מיליארד דולר וב-2017 על 2.8 מיליארד דולר (מקור: Adweek).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים