חינוכית ממשיכה להטריל בפייסבוק והפעם את גלגלצ ששולחים איום בתביעה הומוריסטי

עמוד הפייסבוק חינוכית
עמוד הפייסבוק חינוכית

הרמטכ"ל גדי איזנקוט ממליץ בימים אלה להוציא את גלי צה"ל (ותחנת גלגלצ הנוספת) מהצבא ויתכן שזהו גם סופן של תחנות הרדיו הצבאיות. עמוד הפייסבוק של הטלוויזיה החינוכית שכבר מוכר בזכות התנהלותן ההומוריסטית של מנהלות התוכן של העמוד, בראשן מיה זיו סילבר, ממשיך להטריל בחן רב.

אחרי הדיאלוג המשעשע עם מירי פסקל, בעמוד ה'פייסבוק' של 'חינוכית' החליטו לאמץ את הסלוגן המוכר של גלגלצ 'בגלל המוסיקה' ופירסמו אותו בתמונת הקאבר של העמוד, שהרי אם גלי צה"ל יסגרו לאור מחסור בתקציבים, מה יש להם לעשות עם הסלוגן?

כזכור, עמוד הפייסבוק של החינוכית מועמד בימים אלה לפרס בקטגוריית 'התוכן הויראלי של השנה' בתחרות פרסי עכבר העיר 2015. הטרלות ודאחקות מסוג זה בהחלט מקרבות את העמוד לזכייה בפרס ומדרבנות את הגולשים להצביע בהמוניהם.

חינוכית - בגלל המוסיקה
חינוכית – בגלל המוסיקה

בגלגלצ החליטו להגיב, במהרה ובשנינות יש לציין, ופירסמו סטטוס עם תמונה של מכתב 'התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים' על הקיר של החינוכית ובו דרישה להפסיק להשתמש בסיסמא 'בגלל המוסיקה' המיוחסת לתחנת הרדיו.

במכתב נכתב: "הרינו להעמידכם על אחריות אישית כדלקמן: נודע לנו כי לאחרונה עשיתם שימוש בעמוד הפייסבוק שלכם בסיסמה "בגלל המוזיקה". מדובר בשימוש בלתי חוקי ולבתי הוגן בסלוגן המוכר היטב של גלגלצ, ועל כן אתם נדרשים לחדול לאלתר מהשימוש בסלוגן. ככל שלא תיעתרו לדרישה לחדול ממעשיכם ולהשתמש ב'בגלל המוזיקה' לא תיוותר בידינו ברירה זולת נקיטה בהליכים קיצוניים, דוגמת נטילתם של "קישקשתא" ו"שבי" מחזקתכם. לאור העמוד, עצתנו לכם כי תשקלו את צעדיכם בתבונה. אין באמור במכתבנו זה או במה שלא נאמר בו כדי למצות את זכויותיו ו/או דרישותינו ו/או טענותינו".

תגובת גלגלצ
תגובת גלגלצ

הסטטוס של גלגלצ זכה לאהדה ויראלית ולעשרות תגובות, ביניהן של החינוכית שהגיבה: "אוי גלגלצ תנוחי. אין צורך להיות כל כך לוחמנית, את בסך הכל ג'ובניקית להזכירך".

תגובת חינוכית
תגובת חינוכית

בחינוכית שיתפו את הסטטוס של גלגלצ: "חברים, זקוקה לעזרתכם דחופה!!! יש כאן עורך דין שמוכן לעבוד בשבילי פרו בונו? תייגו" כך נכתב.

סטטוס של החינוכית
סטטוס של החינוכית

בגלגלצ פירסמו סטטוס נוסף, הפעם עם בן ערובה – חביתוש. בסטטוס נכתב: "היום נפל דבר בישראל. חינוכית גנבה את הסיסמה האהובה ומזוהה שלנו – "בגלל המוזיקה". רצינו לעדכן אתם שתזמנו לחינוכית עד מחר להחזיר את הסיסמה. אם לא נקבל אותה – אנחנו עלולים לפגוע בנכסיה החשובים ביותר, כמו קישקשתא או שבי.אתם מוזמנים לראות את הפוסט של החינוכית ולבקש ממנה בעצמכם, שלא תיקח את מה שלא שייך לה!".

סטטוס של גלגלצ
סטטוס של גלגלצ

המכתב המלא של גלגלצ:

המכתב המלא של גלגלצ
המכתב המלא של גלגלצ

בגלל המוסיקה: תמונת הקאבר של חינוכית:

בגלל המוסיקה: תמונת הקאבר של חינוכית
בגלל המוסיקה: תמונת הקאבר של חינוכית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים