עמית הלפרין מעכבר העיר נבחר כאיש השיווק של השבוע, בזכות הבאזז סביב פרסי עכבר העיר

עמית הלפרין, קרדיט צילום: מנחה נופה
עמית הלפרין, קרדיט צילום: מנחה נופה

פורטל חדשות יחסי הציבור 'אולמרקטינג' (AllMarketing) של אול מדיה, בחר במסגרת מדור 'אישיווק השבוע' את עמית הלפרין, מנהל השיווק של עכבר העיר כאושיית השיווק של השבוע. הלפרין, 34, בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל, שימש בעברו כמנהל מוצרים מסחריים של קבוצת אתרי הארץ TheMarker וכיועץ תקשורת במשרד היח"צ שטרן אריאלי.

הבחירה בהלפרין מגיעה בעקבות ההצלחה והבאזז שנוצר השנה סביב תחרות 'פרסי עכבר העיר' שנחתמה לאחרונה, עם למעלה מ-30,000 הצבעות. התחרות זכתה לסיקורים נרחבים גם במזבלה, בעיקר בזכות דיאלוג הפייסבוק המשעשע בין עמוד הפייסבוק של החינוכית לעמוד הפייסבוק של מירי פסקל, שניהם התמודדו בקטגוריית התוכן הויראלי. פסקל (אילן פלד) זכתה במקום הראשון ועמוד הפייסבוק של החינוכית זכה בפרס השני כחביב מערכת עכבר העיר.

פרסי עכבר העיר
פרסי עכבר העיר

באפריל 2013 הצטרף לעכבר העיר שותף מפתיע, הפרסומאי תמיר יולביץ, מבעלי משרד הדיגיטל D-Say, שרכש כ-40% מאחזקות אתר 'עכבר העיר אונליין' מידי רשת שוקן (הארץ, דה מרקר). מאז עבר האתר שינויים משמעותיים, הן תכנית והן מיצובית וכן גם בהיקפי התנועה באתר, ובשנתיים האחרונות מוצגת עלייה מתמדת בטראפיק. עכבר העיר נתפס כאתר שמותאם לקהל תל אביבי, מיצוב שבאתר פועלים רבות לשינוי מאז הצטרפותם של יולביץ והלפרין.

הלפרין סיפר לאולמרקטינג: "המטרות שלנו היו הגדלת המודעות לתחרות, ייצור באזז ברשתות החברתיות ובתקשורת והנעת המתמודדים לשיתוף פעולה אקטיבי. בין רתימת כל המועמדים בתחרות, אחד המהלכים היה יצירת ריב תקשורתי בין עמוד הפייסבוק של החינוכית לבין עמודי הפייסבוק של מירי פסקל שהתמודדו בקטגוריית התוכן הויראלי. המהלך נמשך לאורך כל התחרות בנקודות זמן שונות, ייצר אינטראקציה עם עמודים שיווקיים ותקשורתיים שהצטרפו לחגיגה, גרר אלפי לייקים לפוסטים בעמודים השונים, שיתופים, תגובות, והתבטא בעלייה משמעותית בטראפיק לאתר ובכניסות לאתר התחרות. לצד כל אלה, לוקח חלק מרכזי בעבודה השוטפת של העכבר שבה למדנו לתת פתרונות יצירתיים למפרסמים בדיגיטל, בעולם שבו באנרים כבר פחות ופחות עובדים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים