החינוכית בדיאלוג פייסבוק משעשע עם מירי פסקל: מי יבחר בקטגוריית התוכן הויראלי בפרסי עכבר העיר?

חינוכית VS מירי פסקל בפייסבוק
חינוכית VS מירי פסקל בפייסבוק

עמודי הפייסבוק של הטלוויזיה החינוכית ועמוד הפייסבוק של מירי פסקל, דמותו של הקומיקאי אילן פלד, מצליחים לשעשע בשעות האחרונות את גולשי הרשת החברתית לאור דיאלוג פומבי שניהלו עמוד מול עמוד, בסוגיה מי מבין השניים יבחר בקטגוריית "התוכן הויראלי של השנה" בפרסי עכבר העיר, אותם מוביל מנהל הדיגיטל של עכבר העיר, עמית הלפרין.

דמותו של פלד "דניז" זכתה לאחרונה בתואר קמפיין השנה על פי דירוג משרדי הפרסום השנתי של מגזין פירמה מבית גלובס. הקליפ Denis שנוצר על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שאף זכה בתואר משרד הפרסום של השנה, כחלק מקמפיין ברנפלקס של יוניליוור ותלמה, הפך לאחת התופעות הויראליות מהמדוברות ברשת בחודשים האחרונים.

גם עמוד ה-'חינוכית' אותו מנהלת מיה זיו סילבר, זוכה לויראליות ואהדה רבה מצד הגולשים, במיוחד לאור ההתנהלות ההומוריסטית והקלילה שמפגינות השתיים בניהול העמוד הממסדי. בחינוכית החליטו לפרגן היום לפלד ולדמותו שכאמור מועמדת לתואר 'התוכן הויראלי של השנה' בתחרות של עכבר העיר, והדביקו תמונת טייק אוף משעשעת שרוכבת על השער שזכה פלד בגלובס.

בסטטוס של החינוכית שהודבק על הקיר של "מירי פסקל" נכתב: "היי דניז יקרה, בטח שמת לב ששתינו מתחרות ראש בראש בקטגוריית הויראלי בפרסי עכבר העיר. מבקשת ממך כאישה בשלה לאישה בשלה מאוד, הסירי את מועמדותך כדי שגם לי יהיה סיכוי לזכות באיזה פרס ויראלי השנה. מה אומרת?".

הסטטוס של חינוכית
הסטטוס של חינוכית

תגובת פסקל לא איחרה להגיע, וזו ענתה: "חינוכית חינוכית, אבל סתומה. אין מצב שאני מוותרת! ועוד מילה אחת ואני גם לוקחת לך את החולצת פסים!!!".

תגובת מירי פסקל (Denis)
תגובת מירי פסקל (Denis)

"גניבת חולצת הפסים" לא עברה בשקט ובעמוד של החינוכית פרסמו סטטוס נוסף:

חינוכית
חינוכית

גם בעמוד הפייסבוק של תלמה הצטרפו לחגיגה וכתבו בתגובה: "חינוכית יקרה, לצערנו לא נוכל להיענות לבקשתך, אבל נשמח לשלוח לך נשנושי ברנפלקס שקדים ודבש, כדי לשפר לך את הטעם המר מההפסד לדניז."

תגובת תלמה
תגובת תלמה

ואז החל דיון קטן, לייק ממי שווה יותר?

פילוג משפחות
פילוג משפחות

אילן פלד (דניז) על שער מגזין פירמה של גלובס:

אילן פלד על שער פירמה של גלובס
אילן פלד על שער פירמה של גלובס

שער הטייק אוף של חינוכית:

השער המאולתר של חינוכית
השער המאולתר של חינוכית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים