הרכש החדש של עדי סופר תאני: אודי אביטל מונה למנהל הקריאייטיב של פייסבוק ישראל

אודי אביטל
אודי אביטל

לא רק אנשי הדוברות והיח"צ של פייסבוק ישראל מחליפים היום תפקידים. חברת פייסבוק ישראל אותה מובילה המנכ"לית עדי סופר תאני, ממשיכה להעביר טאלנטים לצד השני, אחרי המעבר של מרקו מיקיאלי מסוכנות D-Say אינטראקטיב באוגוסט 2013 לתפקיד מנהל סוכנויות ושותפויות של הרשת החברתית, גם איש הקריאייטיב אודי אביטל (בפייס: Udi Avital), מסיים את תפקידו כמנהל הקריאייטיב של משרד הפרסום מקאן תל אביב ועובר לשורות פייסבוק ישראל. כך דווח הבוקר באתר אייס.

עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ
עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ

אביטל (29), בוגר קורס קופירייטינג של 'הבצפר', עוזב את מקאן תל אביב של אילן שילוח וקבוצת הפרסום העולמית לאחר 5 שנים, בהן בין היתר אייש את תפקיד מנהל הקריאייטיב של המשרד. אביטל החל את דרכו בענף ב-2010, דאז שימש כקופירייטר במשרד הפרסום הדיגיטלי גריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי, לאחר מכן עבר למשרד הפרסום פוגל אוגילבי שם שימש כקופירייטר דיגיטל וכאמור בחמש השנים האחרונות עבד במקאן תל אביב.

בתפקידו החדש בפייסבוק ישראל, ישמש אביטל כמנהל קריאייטיב ואסטרטגיה בענקית הרשת ויעבוד מול מפרסמים ומשרדי פרסום תחת מחלקת השיווק. בין המהלכים הפרסומיים עליהם חתום אביטל במסגרת העבודה במשרד הפרסום 'מקאן אריקסון': קמפיינים שונים לרשת הריהוט איקאה, קמפיינים של לאומי קארד, נסטי, קמפיין 'לא הונדה' ונוספים.

האם אביטל יהיה האיש של מקאן במשרדי פייסבוק ישראל? מעבר דומה ומתוקשר בענף, היה זה של אמיר אריאלי, שעבר משורות באומן בר ריבנאי לאיוש תפקיד מנהל הקריאייטיב של גוגל ישראל. מאז המעבר, מערכת היחסים בין באומן לגוגל עלתה שלב, הן בעבודות של באומן עבור גוגל עצמה (ראו: Shopping IL) והן ברמת הקמפיינים של לקוחות המשרד, שחלק לא מבוטל מתקציביהם מופנה לפלטפורמות הפרסום של גוגל, בראשן יו טיוב.

בנוסף, משרד יחסי הציבור והדוברות של פייסבוק ישראל, 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, הוא גם משרד היח"צ של משרד הפרסום מקאן תל אביב, כך שלא מן הנמנע שבמקאן מחפשים דריסת רגל נוספת בחלונות הגבוהים של פייסבוק ישראל.

קמפיין איקאה של אביטל

בתמונה: אודי אביטל, עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. מה לעזאזל יעשה מנהל קריאייטיב בפייסבוק?
    על איזה בריפים הוא יעבוד, מה הוא ימכור? ולמי?
    לא ברור

  2. שכחת לציין כמה מ"ר פרושים במשרדי החברה בתל-אביב אותה מובילה המנכ"לית עדי סופר תאני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים