מזבלה.קום

אדי גולדנברג מצטרף למשרד הפרסום ענבר מרחב G על תקן סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל

אדי גולדנברג
אדי גולדנברג

אדי גולדנברג, מפרסומאי הדיגיטל הוותיקים בענף, שהודיע באחרונה על חיסול פעילות סוכנות Go UFO אותה הקים לאחר הפרישה מבאומן בר ריבנאי סאצ'י אינטראקטיב, מצטרף למשרד הפרסום ענבר מרחב G שבבעלות חן ענבר, ירון נרחב וקבוצת G, שם ישמש כסמנכ"ל הדיגיטל של המשרד, בתפקיד שנתפר במיוחד למידותיו, כך על פי משה בנימין מאתר אייס.

גולדנברג (40), התחיל את דרכו בענף הפרסום ב-2004 לאחר שסיים את לימודי הפלנינג ב'הבצפר' ותואר ראשון בפסיכולוגיה. בתפקידו הראשון, שימש גולדנברג כתקציבאי במשרד הפרסום גיתם BBDO, לאחר כשנתיים במשרד, עבר לזרמון גולדמן DDB (כיום זרמון גרופ), שם שימש כקריאייטיב-פלנר. לאחר זרמון גולדמן הצטרף ל-D-Say אינטראקטיב על תקן מנהל קריאיטיב ומשם הצטרף לסאצ'י אינטראקטיב, זרוע הדיגיטל של באומן בר ריבנאי כמנהל קריאייטיב דיגיטל.

ענבר מרחב G
ענבר מרחב G

לאחר 3 שנים בתפקיד סיים גולדנברג את דרכו בבאומן ב-2012 לאחר הטמעת סאצ'י בבאומן והקים את Go UFO, ביחד עם יוצאי באומן בר ריבנאי – לאוניד אנגרוב וסטיב רייזס.

בנובמבר 2011, נבחר גולדנברג ע"י המזבלה ומגזין פורבס לרשימת 'נבחרת החלומות' של משרדי הפרסום בישראל. כבר אז סומן לכזה שיוביל את תפקיד סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל במשרד פרסום גדול.

ב-2013 רכש בית הקונספטים 'אלנבי' שבבעלות גיא אסיף ושרוליק איינהורן, כ-50% מ-Go UFO. שנה לאחר מכן נבחר גולדנברג לשופט בקטגוריית הדיגיטל של פסטיבל ניו יורק. כאמור בינואר השנה, כ-4 שנים לאחר שהוקמה, הודיע גולדנברג כי סוכנות הדיגיטל העצמאית שהקים סוגרת את שעריה.

במשרד הפרסום ענבר מרחב G הרחיבו בשנים האחרונות את השדרה הניהולית שתחת הבעלים מרחב וענבר. את תפקידי המנכ"לים המשותפים איישו בן סבר בתחומי הקריאייטיב ואור גלייכר שהגיע מאדלר חומסקי בכדי לטפל בניהול השוטף והפיתוח העסקי של הקבוצה.

גולדנברג מצטרף לתקן חדש במשרד כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל וינהל את מחלקת הדיגיטל של ענבר מרחב G לצידו של תום קורן, סמנכ"ל הדיגיטל מדיה של ענבר מרחב G שהגיע למשרד עם רזומה מחברת המדיה יוניברסל.

"אני מאמין שזה משרד עם פוטנציאל ענק ליצור קריאייטיב דיגיטלי ואנשים מוצלחים ששבו את ליבי" מסר גולדנברג.

>> לכל העבודות של אדי גולדנברג במזבלה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים