סטטוסים מתמסחרים

status3

'סטטוסים מצייצים' עמוד הפייסבוק הויראלי של עדי ואבי לן (lan2lan – תקשורת אנושית) אשר מאגד תחתיו את הסטטוסים הכי חמים בפייסבוק ובטוויטר, משלב כוחות עם חברת הסושייאל מדיה אקליפטוס, פרסום דרורי שלומי שקד ויקב טפרברג 1870 ויפצח היום בפעילות חדשה במסגרתה, יושק מילון מונחים מקצועי מעולם היין, אליו יוזמנו הגולשים ליצוק תוכן והגדרות מילוניות משלהם. 15 ההגדרות הטובות ביותר, יזכו את כותביהן במארז יינות יוקרתי. באותו נושא: מקסימום סטטוסים מצייצים // קליק לעמוד של היקב ולפעילות של סטטוסים מצייצים.

סטטוסים מצייצים
סטטוסים מצייצים

מורן פלשנר, מנהלת השיווק של היקב: "הקמפיין הנוכחי שונה וייחודי בעולם היין שהכרנו עד כה. אנחנו מאמינים כי באותה מידה שלא צריך להיות שף או מבקר מסעדות כדי ליהנות מאוכל טוב, לא צריך להיות יינן או מומחה ביין כדי ליהנות מיין טוב. בד בבד עם התובנה הזו, חשוב לנו לחשוף את תחום היין לציבור הרחב על מנת שגם הם יוכלו ליהנות ממנו ולהעריך אותו יותר. יקב טפרברג הוא הראשון שמרים את הכפפה ואומר " בוא ונחשוף בפנייך את העולם המרתק של היין אך יחד עם זאת, חשוב לזכור, שמה שבאמת חשוב זו ההנאה והטעם האישי שלך."

סטטוסים מצייצים
סטטוסים מצייצים

קרדיטים
אקליפטוס: מנכ"ל: מאור חן עיצוב ואנימציה: רוני בלומברג סמנכ"ל קריאייטיב: שי ספיר אסטרטג תוכן: יואל אריאל שמיר מנהלת פרויקטים: הילה בורנשטיין מנהלת תוכן: שירי דובר // דרורי שלומי שקד: משנה למנכ"ל: מאיה שלו שרוני מנהל קריאייטיב: תום ראובני ארט: צחי פיטובסקי מנהלת אשכול לקוחות: טלי בורקוש תקציבאי: עידו גרינברג

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים