מחאה בפייסבוק: מחרימים את אירועי לילה לבן בתל אביב

מחאה מתגלגלת בפייסבוק: מחרימים את אירועי לילה לבן בתל אביב
מחאה מתגלגלת בפייסבוק: מחרימים את אירועי לילה לבן בתל אביב

בכרזה שרצה בפייסבוק הקוראת להחרמת אירועי הלילה הלבן בתל אביב נכתב: "זול לא ההצגה שלנו! זוהי קריאה לאמנים, מוסיקאים, ליצני רחוב ולקהל הרחב: אל תתנו יד לאירועי הלילה הלבן של רון חולדאי. 28.6.2012 – לילה שחור!". להב הלוי כתב בפייסבוק: "תשמעו, לפני איזה ארבע או חמש שעות ביקש צבי אלחיאני שאולי אחשוב על איזה פוסטר שקורא להחרמת הלילה הלבן. אז עשיתי משהו שנראה היה לי שצריך להתחיל להתגלגל קדימה, ושלחתי לו ולעוד חבר כמה סקיצות, והלכתי להעביר את משרדי למשכנו החדש. הזעתי כהוגן – כל הדברי דפוס האלה זה דבר די כבד – והנה אני שב הביתה ושתי סקיצות מתגלגלות ברשת כמו סופת רעמים במינסוטה. אני, כמובן, חשבתי שצריך להרהר בזה רגע וגם לקבוע תכנית פעולה, ואפילו יש לי אחת כזו בראש, אבל מטבעי אינני מנהיג מהפכות אלא רק מעצב שרוצה ללכלך איפה שרק אפשר, שלא לומר להשבית שמחות. אז הנה עוד סקיצה על השתיים האחרות שמסתובבות כבר."

מחאה מתגלגלת בפייסבוק: מחרימים את אירועי לילה לבן בתל אביב
מחאה מתגלגלת בפייסבוק: מחרימים את אירועי לילה לבן בתל אביב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. בלילה הלבן האחרון עשיתי טעות בניווט ונקלעתי ללב החגיגות. נראה שרוב החוגגים באירוע הזה הם בכלל לא תל אביבים, כי אם אנשים שמגיעים במיוחד לעיר כדי לקפוץ לצלילי מי שמאמין לא מפחד ברוטשילד. משום מה, לא נראה לי שהם יצטרפו לחרם הזה.

  2. [Comment ID #91274 Will Be Quoted Here]

    וזאת בדיוק התגובה שנדרשת כדי לנצח! רק בדרך מחשבה כזאת נוכל להזיז עניינים. כל הכבוד!

  3. חבל על הזמן- יש פה כל כך הרבה אינטרסים כלכליים- חברות הפקה אמנים מוזיקאים וכו' כשזה מגיע לכסף האידאולוגיה שלהם שווה ל*** מה שמעניין פה זה כסף ולא שום מחאה חברתית ושום אלימות… לצערי ומנסיוני לא רק שלילה לבן יקרה הוא גם יהיה הצלחה גדולה- כמו שאמר פעם איזה קיסר רומי.. תנו להם לחם ושעשועים וכו'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים