הונאת פייסבוק ישראלית: ילד בן 14 עם 4200 סבסקרייברס בפייסבוק שהושגו באמצעות הונאות תוכן

הונאת פייסבוק: ילד בן 14 עם 4200 סבסקרייברס בפייסבוק
הונאת פייסבוק: ילד בן 14 עם 4200 סבסקרייברס בפייסבוק

הונאות הלייקים בפייסבוק הפכו למכה רצינית בחודשים האחרונים ועכשיו זירת ההונאות עברה מלייקים ל-סבסקרייברס (Subscribers – רשומים בפייסבוק) – מדד האגו החדש במדיה החברתית. ההונאה הנוכחית שרצה בימים האחרונים מבטיחה לחשוף את ה-'אייפון 5' של אפל כאשר בכדי לראות את החשיפה השקרית והזדונית על הגולש לעשות שלושה לייקים, שניים מהם (אותו הדבר) לעמוד פייסבוק בשם 'חחח למי אכפת ?!?! יש לי פיפי' אשר עד כה צבר 14,499 לייקים ולעמוד 'סטטוסיק – הדף הכי מצחיק בפייסבוק' שצבר כ-8600 לייקים.

ראו גם: בהלה בפייסבוק, אלפי יוזרים נדבקו בלינק הזדוני, מנהלי העמודים משהים אותם מחשש להצפות, כל מה שצריך להיזהר ממנו בפוסט >>

לאחר ביצוע הלייקים הגולש מתבקש להירשם בפייסבוק לעידכונים של ילד בן 14 שכבר צבר למעלה מ-4200 רשומים שכאלה, ולאחר מכן ללחוץ על מעבר לשלב הבא. אלא שבשלב הבא לא תהיה חשיפת האייפון 5 אלא דרישה להזנת Token אישי לצפייה בתוכן. הזנת טוקן הפייסבוק תאפשר לאותה אפליקציה להציף את הפייסבוק בלינקים זדוניים דרך הפרופיל האישי שלכם וכך היא עושה ועשתה לאלפי משתמשים.

הבהרות: בפוסט המקורי צונזרו לחלוטין התמונות הרלוונטיות אך לבקשת המשפחה של הצעיר וכשם שמדיניות האתר היא לכבד בקשות גולשים, אלה הורדו לחלוטין. ראוי לציין שמדובר בעבירה פלילית מצד מי שעומד מאחורי אותן הונאות. בנוסף נמסר: "כי הילד לא עשה את האתר הזה, אלא ביקש מחבר שלו לשים שם את המנוי שלו".

הונאת פייסבוק: ילד בן 14 עם 4200 סבסקרייברס בפייסבוק
הונאת פייסבוק: ילד בן 14 עם 4200 סבסקרייברס בפייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים