חשיפה: צעיר ישראלי אשר מוכר לייקים חשף את רשימת הלקוחות שלו ואת הסכומים אשר מגלגל שוק הלייקים הפקטיבים

buy-facebook-fans

שוק מכירת הלייקים הפקטיבים הוא קוץ גדול במיוחד בתחת של מארק צוקרברג ופייסבוק. על פי הערכות שונות שוק מכירת הלייקים (אוהדים) מגלגל עשרות מיליוני דולרים בשנה ומהווה נזק כלכלי ותדמיתי בלתי מבוטל לרשת החברתית. הסוחרים השונים במטבע הווירטואלי הממכר 'לייקים' מאז ומתמיד שמרו על דיסקרטיות בכל הנוגע לרשימת הלקוחות ומחזורי הכספים המדוייקים, להיות מתחת לראדר של פייסבוק זו אולי הדרך היחידה להמנע מתביעה וחסימה טוטאלית מפעילות ברשת החברתית. עתה נחשפים לראשונה נתונים בינלאומיים ונתונים מקומיים בשוק הישראלי כפי שהועלו לרשת על ידי צעיר שהעמיד למכירה פומבית את אתר מכירת הלייקים שלו.

הצעיר, בעלי אתר 'trafficbook.co.il' העמיד אותו למכירה פומבית באתר 'פלופ' עם עלות רכישה מיידית של 2,499 ש"ח, תוך שהוא חושף לחלוטין שמות מלאים של לקוחותיו והסכומים שהתקבלו עבור רכש הלייקים. ברשימה שנמצאת מטה צונזרו שמות הרוכשים על ידי המזבלה אך הועלו לרשת גלויים לחלוטין, בין רוכשי הלייקים חברות אינטרנט, מקדמי תוכן, עסקי סוהו, חברות גדולות ועצמאים. הרשימה בהחלט משקפת על כך שתופעת רכישת הלייקים הינה רחבה ואינה מיוחסת לפלח ספציפי.

עוד במזבלה: הסודות של פייסבוק נחשפים

'trafficbook.co.il' הוא מדגם בהחלט מייצג עבור התופעה שכן מדובר באתר שאינו בגדר פופולארי בתחום ופועל בשוק מקומי וזאת על אף נוכחותו הרחבה בחיפושים בגוגל. מדי יום מבקרים באתר 10 אנשים בלבד אשר מניבים הכנסה חודשית ממוצעת של 1200 ש"ח (האתר מוכר 1000 לייקים ב-259 ש"ח). לשם הבנה מהו גודל השוק העולמי – שוחחתי מוקדם היום עם ספק לייקים בינלאומי שמקורו בהונגריה, באתרו, אשר נחשב לאחד מ-10 הספקים הגדולים בעולם, מבקרים מדי יום למעלה מ-15,000 גולשים, אשר מייצרים הכנסה חודשית של כ-550,000 ש"ח.

trafficbook.co.il / האתר טראפיק בוק למכירה
trafficbook.co.il / האתר טראפיק בוק למכירה

רשימת הלקוחות והתשלומים באתר trafficbook.co.il / השמות לא צונזרו בתמונה המקורית שהועלתה לרשת:

רשימת הלקוחות והתשלומים באתר trafficbook.co.il
רשימת הלקוחות והתשלומים באתר trafficbook.co.il

בעמוד המכירה נכתב: "אני כרגע בבעלות אתר לקניית לייקים בפייסבוק. לייקים ישראלים ולייקים מחו"ל. יש לי ספק ישראלי שמספק לי את הלייקים ואני עובד איתי כבר הרבה זמן. האתר פועל כחצי שעה וכל חודש הוא מקבל כסף מתנה בלי מאמץ בכלל. האתר בנוי בצורה מושלמת בשביל גוגל ומקודם במקום הראשון למילת המפתח: "קניית לייקים". יש כ-320 כניסות בחודש וכ-10-15 כניסות יומיות מאנשים שאך ורק מעוניין בקניית לייקים כמובן. האתר פועל על וורדפרס והעברת הכספים מתבצעת באמצעות פייפאל. אם אתם מעוניינים או שיש לכם עוד שאלות, המספר שלי נמצא באתר.. מתחת ללוגו. או צרו איתי קשר דרך האתר."

עידכון 15:25: לאחר פרסום האייטם מכירת האתר נחסמה. האתר trafficbook אינו זמין.

לאחר פרסום האייטם מכירת האתר נחסמה
לאחר פרסום האייטם מכירת האתר נחסמה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים