אתר ישראלי חדש בשם YouShare מאפשר לכל גולש להתנסות בשיטות שיווק אפלות ולהפיץ תוכן ויראלי בתמורה ללייקים

logo

אחת השיטות היותר מוכרות ואפלות ברשת להעצמת לייקים היא להטמיע כפתור Like של אותו עמוד באתרי תוכן ויראלים ולהתנות את הצפייה בתוכן בלחיצה על כפתור הלייק ובמקרים מסויימים על כמה כפתורים. בתמורה לעשיית הלייקים הגולש נחשף לאותו תוכן.

שימוש דומה שנעשה בישראל הוא גם מצד מפרסמים כדוגמת סופר-פארם אשר הצמידו לאחת הפרסומות שלהם ב-Ynet כפתור לייק לעמוד הפייסבוק של הרשת, הפעולה עצמה אומנם אינה כהתנייה לצפייה בתוכן, אולם על פי תקנון השימוש של פייסבוק, כל הטמעת כפתור לייק לעמוד אשר אינו שייך באופן ישיר לבעלי האתר, הינה מנוגדת לתקנון.

עוד בנושא: טרנד הלייקים האוטומטים תופס את הרשת >>

אתר חדש בשם YouShare לוקח את עניין התניית הלייקים צעד אחד קדימה ואולי הרבה יותר אפל בכך שהוא מאפשר לכל גולש ליצור טריק שכזה על גבי הפלטפורמה של האתר. יש לכם תמונה ויראלית שאתם רוצים שרק גולשים שיעשו לייק לעמוד שלכם יוכלו לצפות בה? וידאו? קישור? באמצעות האתר החדש תוכלו לעשות זאת תוך כמה שניות.

עוד בנושא: תכירו את לייקר – שירות לייקים אוטומטיים לסטטוסים >>

לא ברור עדיין מה יהיה יחסה של פייסבוק כלפי האתר, אם בכלל, למרות שהשירות אותו הוא מעניק נוגד לחלוטין את תקנון השימוש של הרשת החברתית שמחמירה ביחסה לעניין בחודשים האחרונים, במיוחד לאחר הנפקתה וזאת בניסיון להמשיך למנוע משירותי השיווק האפלים (ראו פוסט: הערכה פייסבוק תרכוש את פייבר) לפגוע בה מסחרית. קליק לביקור באתר YouShare – 'יצירת דפי לייק בחינם'. אזהרה: קחו בחשבון שהשימוש באתרים שכאלה יכול לגרור לסגירת עמוד האוהדים שלכם. עידכון 09.10.2012: פייסבוק סגרו את האתר, הקישור הוסר.

אתר ישראלי חדש בשם YouShare
אתר ישראלי חדש בשם YouShare
אתר ישראלי חדש בשם YouShare
אתר ישראלי חדש בשם YouShare

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים