הרשת גועשת: תלמה רוצה שהילדים שלכם יזרקו סנדוויצ'ים לקופים בספארי

סטטוס הפייסבוק של שגית הורוביץ
סטטוס הפייסבוק של שגית הורוביץ

הנהלת הספארי (המרכז הזואולוגי, ת"א ר"ג) וגולשים רבים, זועמים היום במדיה החברתית על חברת תלמה (יוניליוור ישראל) שכבר הצליחה להכעיס צרכנים רבים עם פרסומת 'מיני כריות' (שהוסרה), לאחר שזו מעודדת האכלת קופים במזון שלא מתאים להם בביקור בספארי, וזאת במסגרת קמפיין פייסבוק של החברה 'המילון לאימהית מדוברת'.

תגובת תלמה עודכנה מטה.

שגית הורוביץ, דוברת הספארי: "מה קורה לתלמה?? בספארי ברמת גן כמו בגני חיות אחרים משקיעים אנרגיה רבה בניסיון לחנך את קהל המבקרים שלא להאכיל את בעלי החיים. מדובר בבעיה קשה וכואבת. אחרי קמפיין שנוי במחלוקת, ממשיכה תלמה בקו הפרובוקטיבי שלה והפעם שמה על הכוונת את הספארי. אין ספק שעצם ההתייחסות שלנו לקמפיין הנוכחי תורמת לחשיפה שהם קיוו להשיג, אולם מה האפשרות האחרת? להתעלם ולאפשר להם להמשיך ולהפיץ את התכנים המסוכנים האלה? לאפשר להם לרמוס ברגל גסה שנים ומשאבים רבים שאנחנו משקיעים בחינוך והסברה כנגד תופעת האכלת בע"ח בספארי?".

סטטוס הפייסבוק של שגית הורוביץ:

סטטוס הפייסבוק של שגית הורוביץ
סטטוס הפייסבוק של שגית הורוביץ

עוד נמסר: "מעבר לכך שהאכלת בעלי החיים במזון מתועש ואפילו מזון ביתי שאינו תואם את תזונת בעלי החיים פוגעת בהם מאוד, אנחנו מאמינים כי החינוך מתחיל דווקא בשמירה על הכללים. האכלת בעלי החיים באופן לא מאוזן, פוגעת בהם מאוד ועלולה לגרום להם למחלות ובעיות קשות. בעבר מספר בעלי חיים נפגעו עד כדי מוות, בעיקר כתוצאה משקיות של חטיפים. אך מעבר לזה גם השמנת יתר אינה בריאה לבעלי החיים וללא ספק אם יאכלו כריכים שיזרקו לחצרות בריאותם תיפגע".

"בנוסף, זריקת מזון עלולה לגרום למריבות עקובות מדם. אז איך קורה שחברת תלמה, מחליטה להעלות קמפיין שתוכנו מתבסס על כך שכדאי לבקר בספארי אבל את הסנדביץ' עדיף לזרוק לקופים ובמקומו לאכול ארטיק?? אנחנו שמחים שתלמה מעודדת ביקור בספארי ונשמח עוד יותר אם ישקיעו עוד קצת מחשבה בקמפיינים, כדי שהילדים של היום יהיו המבוגרים האחראים והמחנכים של המחר, יתעשתו ויסירו את הקמפיין המדובר לאלתר".

מתוך הקמפיין: איזה כיף היה עם סבא בספארי! תרגום לאימהית: איזה כיף היה לתת לקופים את הסנדוויץ', שהכנת לי ולאכול במקום זה ארטיקים מהקפיטריה.

הרשת גועשת: קמיין פוגעני בבעלי החיים מבית היוצר של תלמה
הרשת גועשת: קמיין פוגעני בבעלי החיים מבית היוצר של תלמה

מתלמה נמסר: "הפעילות "המילון לאימהית מדוברת" הינה הומוריסטית ובאה להציג באופן מבדר את ההבדל בין מה שילדינו אומרים לבין כוונתם האמיתית. אנחנו מודים לכם שהפניתם את תשומת ליבנו לבעייתיות בעניין הדוגמא שהצגנו בעמוד הפעילות שלנו ואנחנו מסירים אותה כעת."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. [Comment ID #102632 Will Be Quoted Here]

    פעם הבאה, במקום לכתוב בכותרת ל(מישו שהיית רוצה להגיב לו באופן אישי), פשוט ליחצי על האופציה [ציטוט תגובה] ואז התגובות יופיע יחד ואז המישו הזה ידע שהגבת ספציפית אליו.

    ואני מבין שהיית ממש היסטרית וחסרת קשר לוגי למציאות כשקראת את מה שכתבתי, כי ציינתי שאני לא אחראי בשום אופן לאפליקציה הכיפית של אסם. קראתי לה "סתומה" כי היא באמת סתומה ואם היית עובדת מולה היית אומרת בדיוק אותו דבר, לפעמים אני קורא למישו "סתום" כשהוא מתנהג כמו סתום, ו"טמפון" כי היא ממש ממש לחוצה ואימפולסיבית ומגיבה בצורה חסרת קשר למציאות. בדיוק כמו שהיא עשתה. קיצר, גלחי תביצ'חי ותרגיעי תציצים שלך יום טוב לך גברתי!

  2. [Comment ID #102624 Will Be Quoted Here]

    ניק של ילד כאפות וקאן זה למתרוממים. אני הייתי בניס.

  3. [Comment ID #102626 Will Be Quoted Here]

    את לא מכירה את האופציה של [ציטוט תגובה]? כמה לא מפתיע.

  4. וואי וואי ווואי… הרשת מה זה גועשת… בהחלט לא מדברים על שום דבר חוץ מזה.גט-א-לייף…

  5. כמה לא מפתיע, שאדם בעל ראייה סקסיסטית והשקפות מיזוגניות ("הסתומה הזאת, הטמפון הזאת" וכו', כי אישה שמוחה ומביעה דעה נחרצת היא כנראה היסטרית וחסרת קשר לוגי למציאות, ואולי היא בכלל במחזור או PMS) עומד מאחורי קמפיין סקסיסטי שאומר שרק האמא יודעת מה טוב לילדים שלה, בעוד האבא מציג רשלנות פושעת וחסר כישורים הוריים. אני כל כך לא בשוק.

  6. כל הכבוד להנהלת הספארי שהצליחה להכניס אייטם לקראת החופש הגדול, אבל אם הייתה מקדישה מעט תשומת לב לקמפיין היתה מבינה שהאיור בסך הכל מתאר בהקצנה את הדאגה של האמא לגבי מה הילדים שלה אוכלים כאשר היא איננה נמצאת עימם.

  7. כן, עבדתי על הספארי. כן, אני מכיר את הסתומה הזאת שמקיאה מהקקי-פה שלה שילשול ורבלי חסר מעצורים וקשר למציאות. לא, אני לא אחראי בשום צורה לאפליקציה הכיפית של תלמה.

    כנראה שהטמפון הזאת לא הבינה את האפליקציה, תלמה ג י ל ו לאמא שהסנדביץ' שלה נזרק לקופים והציעו לה להחליף אותו בחטיף דגנים ההוא כדי שזה ל א יקרה שוב. הם גילו לה את האמת כדי שהיא תעניש את הממזרים שזרקו תסנדביץ', הם לא עודדו בשום צורה האכלת קופים כדי להרעיל אותם למוות כדי ששאר הילדים לא יוכלו ליהנות בספארי ואז הספארי יפסידו כסף, לקוחות ובסוף יסגרו תמקום. וזה גם רק פריים אחד!! אחד!! שלוש שורות!! לא כל הרעיון מבוסס על הרעלת קופים!!

    קיצר, חאלס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים