לקראת תחקיר כלבוטק על התעללות במפעלי העוף של זוגלובק – החברה נכנסת לכוננות ספיגה במדיה החברתית

P0519492

לקראת תחקיר 'כלבוטק' עם רפי גינת אשר ישודר הערב בערוץ 10 וצפוי לחשוף התעללות קשה במיוחד בבעלי חיים במשחטת מפעל העוף של זוגלובק, נכנסת החברה לכוננות ספיגה בכלי המדיה החברתית שלה ובין היתר גם חסמה את עמוד הפייסבוק שלה בפני סטטוסים של גולשים וזאת על פי טענות של גולשים שונים. מבדיקה של המזבלה מתגלה כי עמוד הפייסבוק של המותג לא נחסם בעקבות ההכנות לתחקיר אלא מתקופה קודמת.

עובדי זוגלובק, בין אם בהנחיית קברניטיה או מרצונם החופשי כחלק מהלויאליות למקום עבודתם, יצאו היום להגן על כבודה של החברה בעשרות תגובות בעמוד הפייסבוק של כלבוטק ובעמוד הפייסבוק של דה מרקר, שם התפרסמה כתבה בנושא וטיזר וידאו.

אשר, אחד מעובדי החברה כתב: "אני עובד חברת זוגלובק וגאה בכך, אני קורא את ההתייחסויות השונות לכתבה ונדהם מהפער בין הכתוב והנאמר ובין המדיניות האמיתית ורוח החברה" [לסטטוס המלא].

צפו גם: תחקיר אדום אדום של כלבוטק שמסעיר את הרשת

למעט מתן מספר תגובות כלליות ושיגרתיות מצד הנהלת החברה, בשלב זה לא ברור עדיין כיצד זוגלובק תבחר לנהל את האסטרטגיה התקשורתית שלה לאחר פרסום התחקיר. כמו ברוב משברי יחסי ציבור בעידן המודרני סביר להניח שגם זירת העימות המרכזית מול זוגלובק תהיה במדיה החברתית.

את פעילות המדיה החברתית של זוגלובק מנהלת חברת 'רהב מדיה חברתית' זרוע המדיה החברתית של רני רהב, בניהולו של המנכ"ל ירון פרוסט, לצורך התמודדות עם גל הפניות אשר תגענה בעקבות התחקיר, נפתח גם חשבון טוויטר מיוחד. תחקיר כלבוטק המלא ישודר היום בשעה 21:00 בערוץ 10.

לדברי פיני קמרי, מנכ"ל החברה: "אנחנו מביעים צער ומתנצלים על הדברים שייראו הערב בכלבוטק, שאינם משקפים את רוח חברת זוגלובק ומדיניותה. האירועים שיוצגו בתחקיר לא נעשו במזיד או מתוך כוונה רעה. אנחנו רואים את המקרה בחומרה רבה, ולכן מיד עם היוודע המקרה החלפנו מיידית את המתקן במשחטה. למרות שהמתקן עמד בתקנים ובסטנדרטים בארץ ובעולם החלטנו להפסיק מיידית את עבודתו ולהחליפו בתהליך בעל סטנדרטים מחמירים ביותר. אנו ננקוט בכל האמצעים על מנת שמקרה כזה לא יחזור בשנית. חשוב לנו להדגיש שהאירוע אינו קשור לאיכות מוצרי החברה. המוצרים איכותיים ובטוחים כתמיד".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים