השבוע בפייסבוק: סטטוסים מצייצים חוגג 400 אלף אוהדים והצינור שוברים שיאי חשיפה ישראלים

עמוד הפייסבוק של צינור לילה
עמוד הפייסבוק של צינור לילה

ימים טובים במיוחד עוברים על שני עמודי הפייסבוק 'סטטוסים מצייצים' והצינור של גיא לרר. 3 חודשים בלבד לאחר שציין 300,000 אוהדים, עמוד סטטוסים מצייצים של אבי לן, חצה ביממה האחרונה את קו ה-400,000 אוהדים, קצב גדילה מרשים במיוחד, אשר אם ימשיך, ימצב את סטטוסים מצייצים כעמוד הפייסבוק הגדול ביותר בישראל עד המחצית הראשונה של 2014 ובכך יעקוף לן את עמוד הפייסבוק של MAKO ועמודי פייסבוק נוספים.

400,000 האוהדים של מצייצים הם לא רק מספר מרשים, לאט לאט הפך מצייצים לנכס הדיגיטלי מהחזקים היום ברשת הישראלית, באם ניתן היה להשוות את פעילותו לאתר אינטרנט, הרי שמדובר בנכס ששווה מיליוני שקלים, השאלה עכשיו היא כיצד לן יתרגם את מאות אלפי הלייקים, למאות אלפי שקלים. כזכור תקנון פייסבוק אוסר על מכירת עמודים, אולם לא מן הנמנע שגוף תקשורת גדול עם כיסים עמוקים כמו YNET, מאקו או וואלה, יעשה מהלך כלשהו לסיפוח מצייצים. ראו גם: אבי לן מלך הפייסבוק של ישראל

המעגלים של לן רחבים יותר מכפי שחשבתם
פועלו ונכסיו הדיגיטלים של אבי לן, רחבים הרבה יותר מכפי שרובנו יודעים, לן מזה תקופה ארוכה, בונה זרועות רבים ברשת החברתית עם עשרות עמודים נוספים ומאות אלפי אוהדים, מה שיגדיל את הסיכויים של המכירה או הסיפוח המיוחלים.

קראו גם: ראיון עם אבי לן, צייד הסטטוסים שמאחורי עמוד הפייסבוק המשפיע ביותר בישראל

סטטוסים מצייצים
סטטוסים מצייצים

עמוד הפייסבוק של הצינור, אשר בחודשים האחרונים נכנס לשגרת פעילות מכובדת במיוחד, חצה אף הוא לאחרונה נקודת דרך חשובה עם למעלה מ-230 אלף אוהדים, אך תהילתו של הצינור בפייסבוק, נחרטה השבוע בדפי ההיסטוריה של הרשת החברתית, לפחות ברמה הלוקאלית, עם סטטוס ששבר שיאי חשיפה. אומנם לא מדובר בחשיפה עיתונאית כלשהי, אך עדיין, עמוד הצינור מוכיח כי בגיזרת ההומור ברשת החברתית – כבודו במקומו מונח. וידאו שעלה לעמוד הצינור ב-7 בדצמבר, צבר תוך זמר קצר כ-350 אלף לייקים ולמעלה מ-60,000 שיתופים, מה שאומר שמיליוני גולשי פייסבוק נחשפו מאז ה-7 בדצמבר לעמוד הפייסבוק של הצינור.

הצינור בפייסבוק
הצינור בפייסבוק

עמוד הפייסבוק של צינור לילה השבוע: הגעה לכ-24 מיליון אנשים, מעל חצי מיליון לייקים, שיתופים ותגובות, 5 מיליון קליקים מתוכם 3.5 מיליון צפיות בקטעי וידאו.

בשונה ממצייצים, לעמוד הפייסבוק של הצינור, אין שום סיכוי של אקזיט מסיבות ברורות, אולם כפי שכבר נכתב במזבלה, אין ספק שמדובר במהלך משנה-משחק, אשר יוכיח את עצמו במרוצת הזמן ויעלה את הרייטינג של הערוץ.

גיא לרר הוא סטארט-אפ
גיא לרר הוא מותג והגיע הזמן שיפקוד את משרדו של המנכ"ל רפי גינת עם מספר דרישות, ביניהן; אתר עצמאי ונפרד של הצינור מנענע10 וכן הפרדת היישות העסקית של הצינור מערוץ 10 לבעלות משותפת של לרר והערוץ. מודל גיא פינס אם תרצו – אך משודרג. גיא לרר הוא סטארט-אפ וכך ערוץ 10 צריך לראותו, לקבלו ולכבדו.

קראו גם: עמוד הפייסבוק של הצינור עוד יפיל ממשלה בישראל (מצחוק)

עמוד הפייסבוק של צינור לילה
עמוד הפייסבוק של צינור לילה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים