פרסום ראשון: עדי סופר תאני ברוכה הבאה לפייסבוק ישראל – נתראה בבית משפט

עדי סופר תאני
עדי סופר תאני
עדי סופר תאני
עדי סופר תאני

באמצע מרץ, הודיעה הרשת החברתית פייסבוק על מינויה של עדי סופר תאני כמנכ"לית מקומית אשר תנהל ותפקח על עסקיה של הרשת החברתית בישראל ומישראל לצד צוות הישראלים במטה החברה באירלנד; ענת אלחנני, נמרוד הלוי, מרקו מיקיאלי ואלעד ברינדט שביט אשר מטפלים במערך המכירות והשיווק של המפרסמים בישראל.

טרם המינוי המדובר, הצטיידה פייסבוק גם במשרד יחסי ציבור מקומי אשר אמון על ניהול מערך ה-PR שלה וכפוף למערך יחסי הציבור האיזורי. זהו לא סוד גדול שזהו רגע שעבורו חיכו רבים, לא רק הברנז'ה המקומית ומשרדי המדיה חברתית שחיכו שמישהו סוף סוף יעניק להם קצת יחס אישי ויטפל בכל הבעיות והמענות שלהם בכל הנוגע לפרסום בפייסבוק, אלא גם סוללות של עורכי דין, אשר רק חיכו לרגע המיוחל שבו יוכלו לגרור נציגות רשמית של פייסבוק לבית משפט בישראל.

ממידע ראשוני שהגיע למזבלה עולה כי לא פחות מ-10 תביעות שונות יוגשו כנגד פייסבוק בישראל בחודשים הקרובים, חלקן אף ייצוגיות, כפי שעולה מתכתובות עורכי דין שהגיעו למזבלה, בימים אלה מספר חברות שיווק אינטרנטיות מוכרות יותר ופחות, מתאגדות תחת תביעה ייצוגית כנגד פייסבוק, בטענה כי קמפיינים בהיקף רחב, אשר הועלו על ידן לפרסום ברשת החברתית נמחקו מהאתר ו/או לא אושרו לפרסום וזאת באופן מפתיע וללא שום טעם או הסבר. תביעה נוספת אשר נמצאת בימים אלה לקראת הגשה לבית המשפט, עוסקת בסוגיית הונאת הלייקים (Get More Likes) אשר יוחסה לא פעם לרשת החברתית.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. מה עם ההונאה הגדולה שקשורה לזה שכל הקמפייינים של מפרסמים שקידמו טראפיק לעמוד הפייסבוק וצברו בהם לייקים ועלו למפרסמים המון כסף, ועכשו תכלס אין משמעות למספר החברים בדף כי צריך לשלם לפיסבוק במילא כדי לחשוף פוסטים לכלל החברים ואורגנית הם מקדמים תוכן של הדף רק ל 2 % מהחברים ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים