יניב רייכנברג בעלי אקס בלייד יוצא בפייסבוק על ג'ילט – סטטוס ויראלי

יניב רייכנברג
יניב רייכנברג

היזם יניב רייכנברג אשר הקים בשנת 2013 את חברת XBlade (אקס בלייד) עם שותפתו קרן רגב, כבר שפך את אשר על ליבו על פני קומוניקטים. הפעם החליט רייכנברג לנסות את מזלו עם סטטוס "אמוציונאלי" בפרופיל הפייסבוק שלו תחת הכותרת "דוד מול גוליית", המגולל את סיפורה של חברת אקסבלייד (יבואנית ומשווקת של סכיני גילוח מוזלים) במלחמתה מול המתחרות (המונופול להגדרתו) אשר בראשה חברת ג'ילט של פרוקטר אנד גמבל. הסטטוס של רייכנברג עלה אמש (שבת), הושם על קידום ממומן וזכה עד כה לכ-220 שיתופים ו-50 לייקים.

כזכור רייכנברג ורגב השיקו את מותג סכיני הגילוח המוזל שלהם 'אקסבלייד' המיוצר בגרמניה, בפברואר 2013 באמצעות משרד הפרסום BB&A ובתקציב המוערך בלמעלה מחצי מיליון ש"ח לשנה.

יניב רייכנברג
יניב רייכנברג

הסטטוס של יניב רייכנברג: "שמי יניב, אני יזם, שליח, עובד אריזה, מהנדס, איש שיווק, יבואן, דביל ואופטימי. לפני כשנה החלטתי להתעלם מהמציאות, מההגיון ומהסטטיסטיקות, ולהקים עסק בישראל www.xblade.co.il כזה אני – עקשן עם חיבה להזיות.

פעלתי מתוך עצבים – כי זה תמיד מומלץ – למה לעזאזל אני צריך לשלם 80-100 ש"ח בשביל להתגלח? למה שמוצר צריכה יומיומי יעלה כאלה סכומים? אני שונא להרגיש פראייר. עשיתי מחקר – בדקתי את כל היצרנים וגיליתי שכפי שחשדתי, יש אלטרנטיבה איכותית תוצרת גרמניה(!) שעדיין לא נמצאת על המדף בישראל. החלטתי ללכת כנגד כל הסיכויים, ולהתמודד עם מונופול שסוחט אותנו כבר שנים. עקשן, כבר אמרתי?

אז מצאתי שותפים, גייסנו כסף מחברים, משפחה וחיות מחמד, והקמנו את XBlade. זה לא קל, אבל הולך טוב וכבר יש מעל 25,000 לקוחות נאמנים… ככה גיליתי שאני לא לבד ויש עוד גברים רבים שמעדיפים לא להוציא הרבה כסף על משהו בלי אלכוהול. בואו נדבר במספרים. רביעיית סכיני גילוח באותה איכות כמו המונופול (ויש הטוענים שיותר טובה) עולה 36 שקלים בלבד, כולל משלוח חינם עד הבית. וזה לא שאנחנו מוכרים במחירי הפסד, אנחנו פשוט מסתפקים באחוזי רווח הגונים שאפשר לחיות איתם, כי לא צריך להיות חזיר על חשבון הצרכן.

אז תפיצו את הסטטוס הזה כי יוקר המחיה ממשיך לעלות, כי הדירה מתרחקת ומנהל הבנק מתקרב. אפשר להלחם ביוקר המחייה גם בדברים שנראים לכולנו קטנים – הכוח האמיתי נמצא בעשרות ההחלטות הקטנות שכל אחד מאיתנו עושה כל יום".

הפרסומת האחרונה של ג'ילט בישראל, מהדורה מוגבלת לכבוד המונדיאל:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים