האמת העירומה: עמוד פייסבוק חדש יעביר מסרים פוליטיים על גבי נשים עירומות

זה בניגוד ליאיר (לפיד) לא מלא באוויר || האמת העירומה
זה בניגוד ליאיר (לפיד) לא מלא באוויר || האמת העירומה

עמוד פייסבוק חדש בשם 'האמת העירומה – להציץ מאחורי הפרגוד' אשר הוקם בדקות האחרונות ברשת החברתית, פותח חזית חדשה ופרובוקטיבית למדי בגזרת הסקרים והמסרים הפוליטים 'מינה צמח OUT, מין IN' כך מגדירות יוצרות העמוד, אשר בראשן אושיית הרשת שהייתה בין מקימי עמוד הפייסבוק הפרובוקטיבי 'Standing With IDF' אשר הוקם כחלק ממהלך התמיכה בחיילי צה"ל במהלך 'צוק איתן'. במסגרת פעילות עמוד הפייסבוק, בהנחה שלא יוסר על ידי הרשת החברתית, יעלה מדי יום סקר פוליטי בלתי תלוי לצד מסרים פוליטים שונים פרי עטם של הגולשים, אשר יועברו באמצעות תמונות נועזות של גולשות העמוד.

בסטטוס הראשון שעלה בעמוד נכתב: "היי לכולם. נמאס לנו לשתוק. וכשאנחנו צועקות פה באינטרנט אתם לא מקשיבים, אז החלטנו לחשוף. אתם ממילא תמיד צריכים לקבל תזכורות להרים את העיניים למעלה כשאתם מדברים איתנו, אם אתם כבר שם לפחות תקראו. בואו נגלה מי באמת הולך להרכיב את הממשלה. מי שתצביע בתמונה שלה אלינו… תשפיע! לא משנה למי אתן מצביעות – בואו וארגנו להם פרסום בשווי אדיר שכולם יראו, בואו לשנות איתנו את המדינה."

המחנה הציוני
המחנה הציוני

יוצרי העמוד: "אנחנו בחורות שנמאס להן לצעוק באינטרנט ולא מקשיבים, אבל כשחייכנו יפה ברחוב, כולם נאלמו דום והתחילו להקשיב. בעידן בו אובמה הוא מנהיג העולם החופשי בין השאר בזכות סרטון מרשים ביו טיוב שבחורה שרה לו, מתמודד אנונימי יחסית באותה התקופה, שהיא דלוקה עליו כשהיא בלבוש מינימלי ביותר והבדיל אותו מהאחרים במפלגה הדמוקרטית. בעולם שבו יש עתיד כמעט והייתה למפלגת שלטון, כי ליאיר לפיד יש שרירים יפים וג׳ל בשיער. במציאות בה בוז׳י תמיד מתנצל על הקול שלו. בימינו אנו, בעידן הדיגיטלי, הכול משנה.

אנו לא מזוהות פוליטית והקמנו את העמוד בדיוק כי לכל אחת יש השקפה שונה. צועקות את המסר שלנו, באמצעות היתרונות הטבעיים שלנו. בואו גם אתן והביאו את המסר שלכן למאות אלפי ישראלים ברגע. תוכלו להשיג מנדט נוסף למפלגה שלכן! נגיד שאתן תומכות עלה ירוק, או בעד מרצ או אפילו מרזל. בלי העמוד למפלגות הללו אין סיכוי מול מפלצות כמו המפלגות הגדולות. אבל, עם העמוד שלנו, הפרסום שלך מול תמונה משעממת שלהם, אין להם סיכוי.

מתוך העמוד
מתוך העמוד

עוד תמונה לקונית של פוליטיקאי מול המסר הסקסי שלנו, המשוגר למאות אלפי גולשים מיידית. כל מסר בשם כל קבוצה יותיר למפלגות האחרות אבק ויעבור ישירות לפוליטיקאים, רוצה להחמיא לבנט האח על הקרחת או ללפיד על הג׳ל? נדאג שזה יעבור אליו. נתניהו מתיש אותך ולבני אופורטוניסטית בעינייך? שימי את אות המפלגה שלך והעבירה גם מסר על הדרך. הם יראו. את חלילה לא רוצה להצביע כלל, מאמינה במפלגת שוליים או משוכנעת שכולם מושחתים? אנחנו כאן!

רוצות להגיד למירי רגב שהיא קראק? לזהבה גלאון שהיא לא יודעת לרקוד? מה שתרצו להעביר, אנחנו פה. אין לנו יח"צנים שישחקו עם המידע, לובים של חברות לענות להם ואג'נדות. אנחנו רוצות להישמע. נלחמנו על המדינה שם, עכשיו נלחמים מבפנים. נעלה פה כל יום סקר אמיתי, בלי מין הצמח, אבל עם מין. הסקר שלנו יתבסס על ההצבעות האמיתיות שיתקבלו באמצעותכן. בלי הטיות, בלי משחקים, בלי משוא פנים (או פנים בכלל…). אז, למי יש הכי גדול? כלומר גוש. פוליטי, כן?".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים