רץ בוואטס אפ: מוכר תיעד לקוחה בהתקף פאניקה בחנות הסלולר והפיץ את הסרטון ברשת

file281cdd

סרטון אשר מופץ באפליקציית הוואטסאפ, מציג צעירה בחנות סלולר אשר מבקשת החזר כספי עבור המכשיר הסלולארי אותו רכשה בטוענה כי המכשיר היה תקול במועד הרכישה. במהלך הוויכוח אשר התפתח בינה לבין המוכר/הבעלים של החנות, החלה הצעירה להרים את קולה לאור מה שנראה כמו אדישות מצד המוכר אשר לא הבחין בלקות של הצעירה אשר הייתה על סף התקף פאניקה.

עידכון: ראו תגובת בעל החנות מטה.

בשלב זה לא ברור עדיין מהו הסיפור המלא שמאחורי הסרטון, אולם זה כבר מופץ באפליקציית הוואטס אפ ובפייסבוק וגורר גל תגובות זועמות, רובן מופנות כנגד המוכר אשר הפיץ את הסרטון, כנראה ללא ידיעתה של הצעירה. תודה למשה דיין על הטיפ.

בין התגובות: "זוהי דוגמא קלאסית של רוע ללא חמלה, ה"מוכר" עונד מצלמה סמוייה ומקליט את הסיטואציה כאילו זה סרט מתיחות,ואגב, סרטון זה מזעזע, וניצול מגעיל של הבחורה האומללה בשל, להערכתי, איזה ליקוי קל שבה, ואני מתבטא בעדינות, אדוני המוכר, סלח לי אתה מניאק, מישהו צריך להעמיד אותך על מקומך!!".

הסרטון (במקור מופץ ללא צינזור הפנים)

תגובת בעל החנות כפי שהתפרסמה בפייסבוק – הטעויות במקור

שלום, אני שרון, בעל החנות הפלאפונים מהסרטון עם הבחורה שה׳ יעזור לה. אני קורא את התגובות שלכם והבטן שלי מתהפכת. עצרתם רגע לחשוב מה הוביל אותי לצלם את הבחורה ולא להגיב אליה? חשבתם אולי למה לא החזרתי לה את הכסף? והאם חשבתם מה הקללות והאיחולים שלכם עושות לי ולמשפחה שלי?

החלטתי לפנות לכל אלה שממהרים לקלל אותי, לשפוט אותי ולהכפיש את שמי לפני שראו את התמונה המלאה. הסיפור התרחש לפני כחצי שנה, אז הגיעה אליי לחנות הבחורה, וחיפשה לקנות פלאפון. עזרתי ומכרתי לה מכשיר סלולרי תקין לחלוטין. בזמן הקנייה, הסברתי והראתי לה איך להפעיל את המכשיר כמה וכמה פעמים. יחד עם זאת, הסברתי לה שמכיוון שהיא רוכשת מכשיר מחנות פרטית, ואין לחנות מסלול סלולר מסודר בחברה, היא צריכה לפנות לאחת מחברות הסלולר ולרכוש כרטיס סים כדי שיהיה אינטרנט במכשיר.

לאחר כחודש ימים, הבחורה חזרה אליי, וטענה שמכרתי לה מכשיר סלולרי לא טוב, ושהוא לא עובד. ניסתי להסביר לה שעבר הזמן שבו היא יכולה להחזיר את המכשיר, ובנוסף לכך שהמכשיר תקין לחלוטין ורק צריך להכניס כרטיס סים, אך היא לא הקשיבה, היא רצתה והתעקשה את הכסף חזרה, ובעצם אין לזה סיבה.

בשלב מסוים, הגיע מצב שלא יכולתי יותר כי בכל זאת גם אני בן אדם, והזמנתי לה משטרה שתבוא ותסדיר את העניין. החלטתי לתעד את המתרחש כדי שיהיה לי הוכחה למשטרה להתפרעות שלה בחנות. הלקוחות והאנשים שהיו בסביבה נבהלו מרוב הצעקות. לאחר מכן המשטרה הגיע, והם לקחו את הבחורה החוצה מכיוון שהיא מוכרת להם בתור בחורה בעייתית. השוטרים הביטו בקבלה וראו שהמכשיר נרכש לפני כחודש, ואמרו לבחורה שעבר זמן החזרת המכשיר. השוטרים הצדיקו אותי ואף אמרו לבחורה שאם היא תחזור לחנות, הם יעצרו אותה.

לאחר שבועיים הבחורה חזרה אליי לחנות אחרי שסידרה את עניין הסים וחבילת הסלולר, והתנצלה על הצרחות וההתנהגות, ואמרה שהמכשיר שרכשה ממני עובד לה מצוין. כעבור 4 חודשים היא שוב חזרה, והפעם היא רצתה לרכוש עוד מכשיר סלולרי, אבל בשום פנים ואופן לא הסכמתי להתעסק איתה שוב.

חשוב לציין! לא אני הפצתי את הסרטון. מי שעשה זאת הוא גועל נפש! הצילום נועד אך ורק בשביל שתהיה הוכחה למשטרה להתפרעות שלה בחנות, ולא כדי להפיץ את הסרטון. לכל המצקצקים, אם הייתי רוצה להפיץ את הסרטון, לא הייתי מחכה חצי שנה. ואם הייתי מפיץ את הסרטון, אז ברור שהייתי מציג גם את הצד שלי בנושא. בנוסף לכך, הסיבה ששתקתי לאורך כל הסרטון ולא עניתי לה בזמן שהיא צרחה, או כמו שהאנשים רושמים בתגובות "למה הייתה אדיש אליה?", אז הסיבה היא כדי להראות למשטרה את ההתנהגות שלה.

בסופו של דבר, אני לא מאשים את הבחורה. אני מאשים את המשפחה שלה. הרי רואים בסרטון שהיא מקבלת שיחה מאישיות קרובה אליה ובמקום להגיע איתה לחנות, כי בוא נודה באמת – היא לא בחורה נורמטיבית, היא נשלחה אליי לבדה ולא יכולתי לתקשר איתה. הפסיקו לקלל אותי, לשפוט אותי ולהכפיש את שמי לפני שראיתם את התמונה המלאה! את עוגמת הנפש ומה שהעסק שלי עובר אחרי שהסרטון הופץ לכולם, אני לא מסוגל לתאר. הסרטון מופץ בכל הרשת ובכל טלפון סלולרי. הלוואי שהייתי יכול לעצור את זה, אבל אני לא יכול, ומה שנותר לי זה להשמיע את תגובתי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. באה לקוחה מתנהגת כמו מטומטמת
    שוברת מקלקלת, הוא לא חייב לה כלום !

  2. מגיע לחנות הזו להפסיד את מעט הפרנסה שיש לה, ניצול אנשים תמימים ויחס מזלזל מצדיקים עונש חמור ביותר, אבל במדינה ה$@%# הכל מותר לך אם אתה גונב ושודד מחלשים או כאלו שאין להם, אני הייתי מפרסם את בעל החנות, איפה הוא נמצא ודואג שכולם ידאו ובע"ה כמו שהחרדים אומרים הכל מלמעלה יפול עליו

  3. דורי,

    מה נסגר?

    1. לא צוחקים על בעלי מוגבלויות. נקודה.
    2. להעלות כזה סרטון שם את אותה מסכנה ללעג, בין אם התכוונת ובין אם לא.
    3. תודה באמת שהוספת את הצינזור, וטרחת לציין כאילו אתה אביר זכויות אדם, אבל מבחינה טכנית – חרא עבודה. הטשטוט לא מכסה את הפנים כל הזמן.

    בקיצור עולב תמורת "רייטינג"
    אתה בחקת בעולב 🙁

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים