ציבלין בקמפיין אושיות רשת למותג מנה חמה של אסם

ציבלין - מנה חמה
ציבלין – מנה חמה

משרד הפרסום 'ציבלין תקשורת לצעירים' משיק מהלך פרסומי חדש בטלוויזיה ובדיגיטל עבור מותג 'מנה חמה' של אסם. את הקמפיין מובילים 3 כוכבי רשת, ביניהם קארין בן אבי "זמרת המדרגות" שהתפרסמה ברשתות החברתיות בתקופת צוק איתן, כאשר העלתה סרטונים שלה שרה בחדרי מדרגות בגלל אפקט ההד, אופיר בועז חבר בהרכב "ילדי ריטלין" שהפך לסנסציית יו טיוב המשקפת בהומור את חייהם של הסטודנטים בארץ ורותם ויצמן, שהופיעה בסרט "מי מפחד מהזאב הרע".

הקמפיין עלה במסגרת השקת מבצע הקיץ של מנה חמה. כמדי שנה, תקיים מנה חמה של אסם גם ביולי הקרוב, מבצע קיץ גדול. צרכני מנה חמה יוכלו להקליד באתר את הקוד שמופיע על גבי האריזה ולהשתתף בהגרלת מכונית פיג'ו 108 קבריולט במתנה, במהלך יולי יתקיימו 3 הגרלות, במסגרתן יוגרלו 3 מכוניות.

"כמותג מוביל לבני נוער היה חשוב לנו להתחבר לטרנדים הכי חמים ולדבר לנוער בגובה העיניים", אומרת קרין שהין, מנהלת שיווק בחטיבה הקולינרית באסם. "כיום רב בני הנוער 'חיים ברשת' ולכן הגרסה המלאה של הפרסומת תשודר ברשת בלבד, ואילו הטלוויזיה תהווה רק סוג של טיזר. גם כוכבי הרשת לוהקו לפרסומת מאותה סיבה, על מנת העצים את המהלך ברשת.

"מנה חמה בצהרים, מנה חמה בהפסקה, מנה חמה טעים כפליים תביאו לי שתיים אלפיים מנה מנה חמה"

קרדיטים
יח"צ: גיתם פורטר נובלי משרד: ציבלין תקשורת צעירים מנהל קריאייטיב: אורן ציבלין סופרוויזינג קריאיטיב: גיא בורנשטיין אנימציה ותלת: שגיא אלטר בימאי: רועי שלם מוזיקה מקורית וקריינות: ישי רזיאל שירה: קרין שהין, ישי רזיאל, מאיר קידר, אלון בלום גיטרות+בס: גדי בן אלישע כלי נשיפה: ניצן עין הבר תכנותים נוספים: שיקו חייק שחקנים: רותם ויצמן, קארין בן אבי, אופיר בועז תקציבאית ומפיקה: מאיה גרינברג צלם: אלון לוצקי איפור ושיער: שמעון שושן סטיילינג: ליטל קובי גריפ: רועי ביבר מנכ״ל: אביחי גוטליב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים