בואנה ג'ורדי הגזמת עם המנה חמה

ג'ורדי - מנה חמה
ג'ורדי – מנה חמה

משרד הפרסום 'ציבלין תקשורת צעירים' של אורן ציבלין, משיק את קמפיין הקיץ של מותג מנה חמה מבית אסם, כשבמרכזו עיבוד מחדש של הג'ינגל האלמותי של מנה חמה "מנה חמה בצהריים, מנה חמה בהפסקה". מאחורי העיבוד מחדש – המפיק המוזיקלי ירדן פלג, שמוכר בזכות הכינוי ג'ורדי (Jordi). פלג הוא כאמור המפיק שמאחורי הצמד המצליח סטטיק ובן אל תבורי וברזומה שלו כחצי מיליארד צפיות לקליפים השונים ביו טיוב. עבור פלג, זו הפעם הראשונה שהוא מתייצב במרכז הבמה.

"זו הייתה חוויה מעניינת ומרגשת עבורי, המסמלת הצלחה שבחיים לא דמיינתי, אני זוכר את הפרסומות של מנה חמה עוד מימי כנער מתבגר, להופיע בפרסומת של מנה חמה זה בהחלט מרגש. שמחתי להיות חלק מהעיבוד החדש לג'ינגל המוכר 'מנה חמה בצהריים, מנה חמה בהפסקה'". מספר פלג.

קרין שהין, מנהלת שיווק בחטיבה הקולינרית באסם: "ההחלטה לגייס את ג'ורדי כפרזנטור של הקמפיין נועדה לייצר חיבור רלבנטי ועכשווי לבני נוער, כמו כן, התכנית "הישרדות" רלבנטית מאד לבני הנוער בישראל ולכן החלטנו על שיתוף הפעולה איתם".

קרדיטים
משרד: ציבלין תקשורת צעירים בעלים: אורן ציבלין, מנהל קריאייטיב: גיא בורנשטיין, קופי: גיא אורדיבר, סופרוויזר: אוהד קצין, תקציבאים: מאיה גרינברג, אושר אלדן, גיא גלין אנימציה: (צ'יק אנימשיין) שגיא אלטר, עומרי פישר, עדיאל חדד כהן ארט: עמוס זוארץ, אנג'ל לבון לקוח: מנה חמה, אסם: קרין שהין, דינה זלברג

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים