דנה זרמון, כוכבת 'איט גירל' והבת של אילון זרמון, בקמפיין 'שיק גירל' לסכין הגילוח SCHICK

דנה זרמון
דנה זרמון

מותג סכיני הגילוח שיק (SCHICK) יצא בקמפיין פרסומי חדש '‫#‏שיק_גירלז' לקידום סכיני גילוח חד פעמיים לנשים. במסגרת הקמפיין, גויסו שלוש כוכבות התוכנית 'איט גירל' (Itgirls) דנה זרמון (הבת של הפרסומאי אילון זרמון), קים אקאפי ואבישג נגר. כחלק מהמהלך, הפונה לנערות ולצעירות, הופק סרטון טיזר בו נראות רק הרגליים של הכוכבות והגולשות התבקשו לזהות מי הן הכוכבות שרגליהן מופיעות בטיזר. הקמפיין מבית היוצר של משרד הפרסום teenk של יניב ויצמן, עלה ביוטיוב, באינסטגרם, בפייסבוק ובערוץ הבידור.

דנה זרמון, קרדיט צילום: אייל יוסף
דנה זרמון, קרדיט צילום: אייל יוסף

התוכנית איט גירל המשודרת בערוץ הבידור (הוט) מספרת על 4 צעירות שחיות את החיים, נהנות מכל רגע וצוברות חוויות חד פעמיות. התוכנית צברה פופלאריות רבה בקרב בנות נוער.

דנה זרמון, קים אקאפי ואבישג נגר
דנה זרמון, קים אקאפי ואבישג נגר

ממשרד הפרסום טינק נמסר: "בשלב הראשון הוזמנו הצופות לזהות את הכוכבות ולזכות בערכות מבית שיק. סרטון הטיזר זכה לאלפי ניחושים, שיתופים ולייקים, ובשלב השני שוחרר הסרט המלא המציג את שלוש הכוכבות. הפעילות של שיק נמשכת ברשתות החברתיות ובערוץ הבידור ובסופה יזכו עשרות נערות למפגש חד פעמי עם הכוכבות האהובות עליהן".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. בחורה דוחה בכל צורה קנאית בכל בת שעושה משהו שהיא לא מסוגלת לעשות …פלצנית שצריך להגיד לה שאם שם המשפחה שלך היה לא זרמון היית מעניינת את התחת של כולם !!!! סתומה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים