הוט בידור ישראלי משיק קמפיין סרטונים לקידום סדרת הדוקו-ריאליטי 'המאמנים'

המאמנים, צילום: רונן פדידה
המאמנים, צילום: רונן פדידה

ערוץ HOT בידור ישראלי משיק סדרת דוקו-ריאליטי חדשה בשם 'המאמנים', במסגרתה גוייסו 4 ממאמני הכושר הטובים בארץ שהופגשו פנים מול פנים עם 4 אנשים מעולמות שונים שלא ממש אוהבים ספורט, במטרה אחת; להוציא את המתאמנים החדשים שלהם מאיזור הנוחות ולהדביק אותם בחיידק הספורט והכושר. בין המשתתפים בסדרה: בגזרת מאמני הכושר; אירה דולפין, יניב (גונדה) כתר, מאי מור, נדב מאירסון ובגזרת המתאמנים; נופר מור, להקת בויבנד (עודד סבג, ניסים חילו וצחי מוסא), קייט קמינסקי, לילי ארקוס.

לרגל השקת הסדרה, בהוט בידור ישראלי השיקו מהלך דיגיטלי שבמרכזו סדרה בת 10 סרטונים ייעודים לחשבון האינסטגרם של הערוץ שמונה למעלה מ-66 אלף עוקבים, וזאת במטרה להכין את הצופים לריצת שלושה קילומטרים בשלושה שבועות, תחת הדרכתו של מאמן הריצה יניב 'גונדה כתר'.

במסגרת הסרטונים בני הדקה, יכולים הצופים לקבל הדרכה על איך לרוץ נכון, מה עושים לפני ואחרי הריצה? מה אוכלים? איך לא משתעממים? וטיפים נוספים שידרבנו אותם לקום מהספה. בסוף כל סרטון מצורף גם אתגר יומי לגולשים שיסייע להם להגיע תוך שלושה שבועות ליעד הריצה המבוקש. התכנית 'המאמנים' משודרת בימים ב'- ד' בשעה 22:30 בערוץ HOT בידור ישראלי ובחינם בספריית הוט VOD.

לדברי אבישי יצחק, מנהל הדיגיטל של סלוצקי אפיקי תקשורת: "כחלק מראייה אסטרטגית רחבה, אנחנו רוצים להיות בקשר שוטף עם הצופים שלנו גם מחוץ למסך הטלוויזיה. השאיפה היא תמיד לפרוץ דרך ולהוביל במיזמי תוכן מרעננים תוך חבירה לשיתופי פעולה מרתקים עם יצרני תוכן".

המאמנים, צילום: רונן פדידה
המאמנים, צילום: רונן פדידה

קרדיטים
מנהל דיגיטל ערוץ HOT בידור ישראלי: אבישי יצחק הגשה: יניב כתר (גונדה) הפקה ובימוי: רן פינקלשטיין צילום, עריכה ואפטר: עדן לוי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים