D-Say אינטראקטיב נלחמים ביריב בלתי נראה – סרטן הדם

סרטן הדם
סרטן הדם

משרד הפרסום D-say אינטראקטיב (די סיי) של 'דרורי ארועטי ברמן' בניהולו של המנכ"ל אייל הובר לוי, משיק סרטון דיגיטל חדש עבור 'אמ"ן – אגודה למיאלומה נפוצה', עמותת חליל האור וחברת יאנסן ישראל (Jansen) של קבוצת הפרמצבטיקה ג'ונסון אנד ג'ונסון.

הסרטון שנועד להעלאת המודעות בדבר סרטן הדם, מציג את הקושי הגדול ביותר בהתמודדות המחלה תחת המסר: איך מתמודדים עם יריב בלתי נראה?

מנכ"ל דיסיי, אייל הובר לוי: "מדובר באחד הפרויקטים המאתגרים והמרגשים שעשינו בתקופה האחרונה. הצורך לתפוס את תשומת לבם של צרכני התוכן, הופך להיות מאתגר יותר ויותר, ואנחנו גאים להוביל את המהלך, הן בפן הקריאייטיבי והן בהפצת המדיה."

מנהל הקריאייטיב של דיסיי, מאיר אוחנה: "סרטן הדם לא יכול לחשוף שד או אשך כדי שישמעו עליו. בניגוד לסרטן השד למשל, לא יכולנו להשתמש בויז'ואל פרובוקטיבי כדי לייצר הפרעה. הפיצוח הקריאייטיבי היה לא פשוט אך הצלחנו להביא מספר פתרונות קריאייטיבים מעולים ומתוכם נבחר בסופו של דבר הפתרון הנ"ל. הסרטון מצליח גם לייצר הפרעה שמרתקת את הצופה וגם להעביר מסר ברור ומניע לפעולה."

D-Say Interactive (די סאיי אינטראקטיב בע"מ, נקרא גם די סיי, די סאי) הוא משרד אינטראקטיב, אשר הוקם בשנת 2000 על ידי משרד הפרסום דרורי שלומי BBDO, תמיר יולביץ' ושרון טל.

באפריל 2013, פרש יולביץ מניהול שוטף של משרד הפרסום והצטרף כשותף באתר 'עכבר העיר'. באפריל 2015, הצטרף הובר לוי כמנכ"ל ושותף בדיסיי לאחר 7 שנים בפובליסיס, שם שימש כמנכ"ל חברת האינטראקטיב Webimage.

בפברואר השנה, נפרד יולביץ' מהשותפות ב'עכבר העיר' ומכר את מלוא מניותיו ב-D-Say. פורסם כי יולביץ' בוחן בימים אלה הקמת מיזמי דיגיטל חדשים, לרבות הקמת מחלקת דיגיטל משותפת עם משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.

קרדיטים
מנכ"ל: אייל הובר-לוי סמנכ"ל: דוד אלהרר סמנכ"ל מדיה: מתן זיגרון מנהל קריאייטיב: מאיר אוחנה סופרווייזר: שמרית אלגרסי תקציבאית: מיכל דוידוב צילום והפקה: סטודיו 21

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים