פרסומת: בעמותת אחת מתשע נשים שהחלימו תומכות בנשים המתמודדות עם סרטן השד

kiradorona

באומן בר ריבנאי וגראוויטי בפרסומת קהילתית חדשה (פרו בונו) לעמותת אחת מתשע לרגל חודש המודעות הבינ"ל לסרטן השד. את הקמפיין מובילה הדוגמנית והשחקנית חולת סרטן השד – קירה דורון, שאובחנה לפני שלוש שנים כסובלת מסרטן שד מתקדם.

יח"צ: "הקמפיין מבוסס על סצנה של אישה המביטה במראה ובוחנת את עצמה יחד עם חברותיה, כמו שנשים נוהגות לעשות, אלא שאז מתגלה לצופה שהאישה הזאת היא לא סתם אישה שעומדת מול מראה. מטרת הקמפיין לספר על תוכנית לצידך של העמותה, במסגרתה מתנדבות העמותה, שהחלימו מסרטן השד, מלוות חולות אחרות המתמודדות כיום עם המחלה לאורך זמן ככל שהחולה והמלווה מעוניינות בכך. את הקמפיין מובילה הדוגמנית והשחקנית חולת סרטן השד – קירה דורון, שאובחנה לפני שלוש שנים כסובלת מסרטן שד מתקדם. קירה נלחמת במחלה וחזרה לעיסוק האהוב עליה ביותר – דוגמנות ומשחק. כיום היא מדגמנת חיים לצד מחלה גרורתית וסוגרת מעגל עם הקמפיין החדש. בין לבין קירה מגדלת שני ילדים קטנים, ומסייעת בתהליך ההתמודדות עם מחלתה של אמה, שגם היא אובחנה כסובלת מסרטן השד".

"הקמפיין ישודר בכל מהלך חודש אוקטובר בטלוויזיה וכן ברשת הקולנוע של רב חן ו-Yes planet. במהלך כל חודש אוקטובר ניתן לתרום לעמותת אחת מתשע סכום של 10 ₪, באמצעות שליחת המספר 10 בהודעה למספר הטלפון 2050. כל התרומות יופנו לפעילות העמותה לטובת תכנית 'לצידך', ליווי אישי לנשים המתמודדות עם סרטן השד על ידי נשים שהחלימו."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים