טינק ואיגוד האינטרנט הישראלי מציינים את יום האינטרנט הבטוח עם קמפיין חדש

מתוך הסרטון של טינק
מתוך הסרטון של טינק

איגוד האינטרנט הישראלי, אותו מובילה פרופ' קרין נהון, שנכנסה באחרונה לתפקיד נשיאת האיגוד, עולה הבוקר עם קמפיין חדש לציון 'יום האינטרנט הבטוח' באמצעות משרד הפרסום טינק (teenk), שבעליו יניב ויצמן נבחר היום לאיש השיווק של ינואר ע"י איגוד השיווק הישראלי.

הקמפיין להעלאת המודעות בדבר האלימות ברשת, מושק זו השנה השלישית תחת פעילות 'המרכז לאינטרנט בטוח'. במסגרת הסרטון, נתנו לנערים ולנערות לקרוא תגובות שמבוגרים כתבו ברשת, לאחר מכן הוכנסו לחדר האחים הקטנים שלהם. המהלך עולה תחת המסר: "הילדים של היום הם המבוגרים של המחר, בואו ניתן להם דוגמה אישית גם ברשת".

איגוד האינטרנט הישראלי הוא עמותה רשומה המנהלת את תשתיות הליבה של האינטרנט הישראלי עוד מכניסתו של האינטרנט בתחילת שנות ה-90. פעילות האיגוד כוללת את ה"זיכיון" למרש שמות מתחם ואת מחלף האינטרנט הישראלי. האיגוד מפעיל את 'המרכז לאינטרנט בטוח' שפועל לטובת גלישה בטוח ונבונה ומעמיד לציבור דרכי יצירת קשר נרחבים לדיווח על פגיעות ברשת; מענה אנושי בטלפון, טופס דיווח, אימייל ייעודי ושירות בוואטסאפ. המרכז פועל בשיתוף עם משרדי ממשלה, המשטרה, גופים ציבוריים וארגוני תמיכה. לצד הפעלת הקו מקיים האיגוד גם הדרכות והרצאות להורים, בני נוער וילדים, בבתי ספר ובמקומות עבודה, על גלישה בטוחה ברשת.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים