הג'יימס בונד של העראקים

mos2

קבלו את פרויקט הגמר של מסלול הפקת פרסומות של הבצפר בשיתוף החוג לקולנוע של אוניברסיטת תל אביב לערק אל נמרוד. הפרויקט מורכב מ-4 סרטונים, אחד ראשי ושלושה הניתנים לבחירה כאופציות המשך בסרטון האינטראקטיבי.

ורד בטש מנכ"ל הבצפר ומנהלת מסלול ההפקה: "השנה החלטנו לקחת את המדיום האינטרנטי ולעשות משהו חדש אינטראקטיבי סוג של עלילה רחבת יריעה המפתיעה את הגולש בכל פעם מחדש. סרט ויראלי יכול להרשות לעצמו מה שפרסומת בטלביזיה לא יכולה, זו קרקע נפלאה לביטוי קריאטיביות, ללא הגבלת הצנזור או הלקוח. המסע הזה שאורך כחודשיים של עבודה עם קבוצות הוא לא פשוט, במהלכו אני מגלה אנשים מוכשרים ומחוברים למה שהם אוהבים באמת. הן הבמאים מהחוג לקולנוע באונ' ת"א והן תלמידי מסלול ההפקה שמוצאים כל דרך אפשרית כדי שזה יקרה, ויעמוד בסטנדרטים של העולם האמיתי ויותר"

קרדיטים
כתיבה, קורס קופירייטינג הבצפר: אדם קובי, טל גרינברג, יובל שכנאי, אריק גולדשטיין, יסמין שרייר, ירון וקנין, אבי הרשקוביץ, רועי מדלי, אור ראובני, שירלי גרינשפן משחק: פטרה אנדרסון, אמיר שורש, רותם שבתאי, מוטי וסרמן, ענבל גלאם, מתן פיינברג, קמילה שליו, פרדי קרקוביץ, חלי פלח, נטלי לניאדו, נוי קירילובסקי, אורלי פנחס, גליה ניר, ניר רפופורט, מאיה הופמן, מור סולומונוב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אחלה קופי.. אחלה רעיון. והביצוע.. אחח הביצוע. ללקק את הארק. מאוד נהנתי 😀 שיהיה לכם בהצלחה!

  2. אני לא יודע מי אחראי, אבל מי שזה לא יהיה תפסיק לתת לביצפר תקציב.
    בבקשה.

    אבל אחלה הפקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים