קמפיין פרסומות: זוכי המירוץ למיליון קובי וטליה יוצאים נגד השפעת עם אוסילו

osilotalia

קובי וטליה (קובי וינצברג וטליה גורודס), הזוכים בתוכנית הריאליטי 'המירוץ למיליון' של רשת, מככבים בקמפיין פרסומות חדש המורכב מ-4 סרטונים של משרד הפרסום BB&A (מוטי בן בכר, קובי אמזלג וערן קליגר) לחברת מדיצ'י מדיקל המתקשרת את אוסילו, תכשיר הומיאופתי למניעה וטיפול בשפעת ותסמיניה.

במסגרת הקמפיין, מעמידים קובי וטליה את עצמם באתגרי חורף קשים; כניסה לים, ישיבה באמבט קרח ושהייה במקרר תעשייתי במינוס 5 מעלות, במטרה לקרוא תיגר על השפעת ולבחון את יעילות התכשיר כנגד כל הסיכויים. בדומה למרוץ למיליון, גם הפעם לקח על עצמו קובי את האתגרים בגבורה רבה, בעוד טליה ההריונית הטרייה שמרה על חום הגוף שלה באדיקות ותמכה מהצד בבעלה הסובל.

רותם צרפתי, מנהלת השיווק של חברת מדיצ'י מדיקל יבואנית ומשווקת אוסילו מבית בוארון: "במסגרת הקמפיין החדש, החלטנו ל'אתגר' את השפעת, במשימות שונות, על מנת להביא לידי ביטוי את יעילותו של אוסילו כנגד השפעת ותסמיניה השונים. הבחירה בקובי וטליה אשר שבו את ליבם של מאות אלפי צופי המרוץ למיליון, התבססה בראש ובראשונה על התאמתם לפרופיל קהל היעד של המוצר – צעיר, אינטלגנטי, חובב לייף-סטייל ופתוח לפתרונות השונים מהרפואה הקונבנציונלית. ובנוסף, כמובן, ביכולתם לעמוד במשימות מאתגרות בגבורה ולצאת מנצחים".

קובי וינצברג וטליה גורודס
קובי וינצברג וטליה גורודס
קובי וינצברג וטליה גורודס
קובי וינצברג וטליה גורודס

קרדיטים
מנהלת שיווק מדיצ׳י: רותם צרפתי משרד פרסום: BB&A מנהל לקוחות ראשי: קובי אמזלג מנהל קריאייטיב ראשי: מוטי בן בכר קופי: מוטי בן בכר ואמיר גבירץ ארט: טלי לוין במאי: יוני מרדכי צלם: רותם ירון עורך: זיו קרשן הפקה: עמרי פז מפיק בפועל: רועי קאסקי מפיקת פוסט: אלינור אלמגור פוסט פרודקשן: פוסט אופיס יח״צ: קליגר/BB&A

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים