קמפיין ויראלי חדש: צעירה נחטפה לאור יום בחוף ימית בקריית ים – המשטרה אף פעלה בנושא

מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

סרטון שהועלה במהלך הסופ"ש לפייסבוק ע"י אלירן אסייג והחל לתפוס תאוצה ויראלית עם מאות שיתופים, לייקים ותגובות, מתעד לכאורה "חטיפה" לאור יום של צעירה ישראלית שבילתה ב'חוף ימית' בקריית ים על ידי שני גברים גדולים בחליפות שחורות. בסרטון שעורר עניין ברשת החברתית וגרם לגולשים רבים לתהות מה עומד מאחוריו, נראים שני גברים בחליפות שחורות שניגשים לצעירה שמבלה בים ומלווים אותה "בכוח" אל מחוץ לחוף, וזאת לנגד עיניהם של אנשים רבים שפקדו את חוף הים.

במקביל לסרטון החטיפה של הצעירה, עלו לרשת 5 סרטונים נוספים, המתעדים מקרים דומים, בהם "מאבטחים" לוקחים "בכוח" אנשים זרים ממקומות נוספים ברחבי הצפון ומכניסים אותם ללימוזינות. אולם הסרטון של אסייג הוא היחיד שתפס תאוצה ברחבי הרשת, וכנראה שזה הספיק בשביל ליצור את הבאזז הנדרש לקראת חשיפת המהלך.

על פי תמונות ועדויות נוספות שעלו ברשת, עולה כי שני הגברים הכניסו את האישה ללימוזינה לבנה, שדקות ספורות לאחר מכן אף נעצרה על ידי סיור של המשטרה, כנראה לאור תלונות של גולשים שצפו בסרטון וכאלו שנכחו בחוף הים. בבחינת המשטרה מדובר בעיכוב אמיתי ולא בתמונות מבויימות, אולם אפשר להירגע, לא מדובר בחטיפה או מעשה פשיעה אחר, אלא במהלך ויראלי לקידום ליין מסיבות כזה או אחר. למזבלה נודע כי הפיתרון לקמפיין המיסתורי יתפרסם מחר (יום ראשון).

החטיפה שלא הייתה
החטיפה שלא הייתה

סרטונים נוספים שעלו לרשת ביממה האחרונה:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים