סודהסטרים חוזרת עם להיט ויראלי מבית פרסום אלנבי בכיכובו של ההר – תור ביורנסון

סודה סטרים
סודה סטרים

אחרי שזכו בפיסלון זהב בתחרות הפרסום גולדן דראם 2016 עבור קמפיין Heavy Bubbles בכיכובו של השרירן תור ביורנסון, שמגלם את 'ההר' בסדרה 'משחקי הכס' מבית HBO. בית הקונספטים 'אלנבי' שבבעלות שרוליק איינהורן, אלי פאר וגיא אסיף, חורך את הרשת ביממה האחרונה עם להיט מגה ויראלי נוסף בכיכובו של ביורנסון שעולה תחת הכותרת "Shame Or Glory" (בושה או תהילה). את הסרטון ביים אוהב פלנץ.

הסרטון הויראלי העדכני, מחזיר את סודהסטרים כמה שנים לאחור (מיצג SodaStream Cage) ומתמקד בקידום איכות הסביבה, ערכים בריאותיים ומעודד שתיית מי ברז וממתקן סודהסטרים, במקום רכישה של בקבוקי מים מינרליים שתורמים לזיהום סביבתי לאור שימוש גבוה בבקבוקי פלסטיק, שעל פי סודהסטרים נאמד בלמעלה ממיליארד בקבוקים מדי יום.

המהלך העולמי של Sodastream שהושק אמש בחמש יבשות לצד פעילות קד"מ, מערך יחסי ציבור, דיגיטל וסרטון ויראלי שעומד במרכז הקמפיין, מציג סצנה דרמטית-קומית בכיכובם של גיבורי הסדרה האייקוניים; תור ביורנסון והאנה וודינגהאם (ספטה אונלה מהסדרה – Septa Unella) המתכתבת עם 'Walk of atonement', אחת הסצינות המפורסמות והזכורות בסדרה.

בנוסף לסרטון תקיים סודהסטרים סדרת פעילות קד"מ, דיגיטל ויחסי ציבור בשווקים מרכזיים של החברה באירופה ובארצות הברית שילוו את הפעילות המסחרית של החברה סביב חג המולד. את הקמפיין שהגו והפיקו בית הקונספטים 'אלנבי', מובילים אנשי השיווק הבינלאומיים של סודהסטרים: מתי יהב, שירי הלמן, איתי ביכלר ומעין נוה. גם מנכ"ל סודהסטרים העולמית, דניאל בירנבאום, מופיע אף הוא בסרטון.

בעבור אלנבי מדובר בהפקה אולי מהמרשימות שנראו מבית משרד פרסום ישראלי שאינו מקאן (סרטוני yes). בזכות הפופולאריות האדירה של 'משחקי הכס' (Game Of Thrones) וזרועות ההפצה הנרחבות של ביורנסון, גם הפעם הסרטון הופך במהרה ללהיט ויראלי ברחבי הרשת עם עשרות מיליוני צפיות בשלל הפלטפורמות.

הסרטון זוכה גם לפידבקים חיוביים בקרב הברנז'ה ולשלל פרגונים באתרי הויראלים והחדשות בארץ ובעולם, לצד תפוצה אורגנית נרחבת במיוחד מעמודי הפייסבוק הענקיים שמפעילים מעריצי 'משחקי הכס'. המהלך מגובה על ידי שני משרדי היח"צ הישראלים; בן חורין אלכסנדרוביץ שמטפל בסודהסטרים ו'רוני חסיד' שמטפל בפרסום אלנבי.

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים: "בחרנו לעשות שימוש בהומור ובדמויות אייקוניות כדי לאפשר למיליוני אנשים ברחבי העולם לקיים דיון רציני במגפת בקבוקי הפלסטיק ותוצאותיה הקשות. בכל יום, משתמשים מסביב לעולם ביותר ממיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים. רובם המכריע של בקבוקים אלו נקבר במטמנות ומזהם את שמורות הטבע, החופים, הפארקים והים שלנו".

מתי יהב, סמנכ"ל השיווק הגלובאלי של החברה: "סודהסטרים מבצעת מהפכה בעולם המשקאות ומציעה לקהל הצרכנים פתרון יחודי המאפשר להם להתחבר לבחירות צרכניות איכותיות ובריאות יותר, במרבית ערי העולם, יש לאנשים גישה ישירה למי ברז איכותיים, טריים ובריאים בבית. סודה סטרים מאפשרת בקלות ליהנות ממים מוגזים באופן פשוט וחוויתי, לשלם הרבה פחות וגם לעצור את מגפת בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים המזהמת את הכדור שלנו".

תו'ר ביורנסון, 'ההר': "מי ברז תמיד יהיו ההעדפה הראשונה שלי. אני משתמש בסודהסטרים שנים, עוד מילדותי באיסלנד, ומעודד ספורטאים לנהל בחירות בריאות ואורח חיים בריא. סודהסטרים מאפשרת לעשות בדיוק את הדבר הזה. אני קורא לכולם לעשות את אותו הדבר וליהנות ממים, המשאב הטבעי והנהדר הזה באופן חוויתי ולהפסיק את השימוש המבייש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים".

האנה ודינגהם, 'ספטה אונלה': "אני גאה להשתתף בקמפיין של סודהסטרים המעצים אנשים ברחבי העולם, כיוון שהוא עוסק בבחירות צרכניות טובות ובריאות יותר".

יש לציין כי בימים האחרונה, סודה סטרים זוכה לכותרות לא מחמיאות במיוחד שמודחקות לאור הקמפיין החדש, וזאת לאחר שעובדים במפעל הייצור של סודהסטרים שבפארק התעשייה עידן הנגב, טוענים שהנהלת החברה מטרפדת ניסיון להתאגד במסגרת ההסתדרות הכללית ולהקים ועד יציג.

לטענת עובדים וגורמים מקצועיים בהסתדרות שמלווים את הליכי ההתארגנות במפעל, הנהלת החברה זימנה את אחד מחברי ועד העובדים לשימוע לפני פיטורים, וזאת לאחר שהחל להחתים בימים האחרונים עובדים המבקשים להתאגד.

מסודהסטרים נמסר בתגובה לטענות: "מפעל הדגל העולמי של סודהסטרים הוא הראשון שקם בפארק התעשייה עידן הנגב בסמוך לרהט. אנו גאים להיות המעסיק הגדול ביותר של עובדים הנמנים עם החברה הבדווית, מעסיקים כ-1,500 עובדים בנגב ומחויבים לרווחת עובדינו, לשגשוג הפריפריה ולכלכלת מדינה ישראל. הנהלת החברה גאה בעובדיה ומכבדת את זכותם להתארגנות באם הם חפצים בכך. על מנת שלא לפגוע בפרטיות העובד שזומן לשימוע, נבהיר כי השימוע מתקיים לאחר כמה שיחות הבהרה שקוימו עמו בחודשים האחרונים, ועניינם בטיחות בסביבת עבודתו. אין להליך השימוע המוזכר דבר וחצי דבר עם מהלך ההתאגדות של עובדינו". כך פורסם בגלובס.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים