בזכות ההר: אלנבי וסודהסטרים זכו בפיסלון זהב בגולדן דראם 2016

ההר, Heavy Bubbles
ההר, Heavy Bubbles

בית קונספטים 'אלנבי' של שרוליק איינהורן, אלי פאר וגיא אסיף וזרוע הדיגיטל של המשרד Go UFO, חוזרים מתחרות הפרסום Golden Drum 2016 שנחתמה אמש בסלובניה עם פיסלון זהב עבור מהלך ויראלי שנעשה למותג סודהסטרים (Sodastream), בכיכובו של השרירן תור ביורנסון, שמגלם את 'ההר' בסדרה 'משחקי הכס'. את הרעיון הראשוני של הקמפיין הגה מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של סודה סטרים גלובל, כך נודע למזבלה.

הסרטון של אלנבי בבימויו של וניה היימן, הופץ ברחבי הרשת כמתיחת ה-1 באפריל של סודה סטרים והציג מוצר חדש לכאורה של סודה סטרים; "בועות כבדות" (Heavy Bubbles), בקבוקי מי סודה שמעוצבים כמשקולות. הסרטון של אלנבי זכה לויראליות מרשימה ולאהדה תקשורתית נרחבת עם מיליוני צפיות ברחבי הרשת והעביר את המסר הירוק של סודה סטרים בצורה הומוריסטית; בקבוקי פלסטיק מזיקים לסביבה.

בסודה סטרים גם הגישו לתחרות את סרטון "אי של שלום" (Island Of Peace) שהציג דו קיום במפעלי החברה. אולם הסרטון לא הצליח להעפיל לשלב הגמר של התחרות. הישועה כאמור מגיעה מהסרטון של אלנבי, שזכה בפיסלון זהב יוקרתי בקטגוריית סרטים אונליין. עבור אלנבי מדובר בזכייה משמעותית ראשונה בתחרויות הפרסום הבינלאומיות ובכלל הישג מרשים עבור סוכנות ישראלית בתחרות הגולדן דראם שנערכת זו השנה ה-23.

אלנבי מצטרפים למשרד הפרסום מקאן תל אביב שחוזר מהתחרות עם פיסלון גרנד פרי עבור מהלך שיווקי של איקאה באח הגדול.

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים העולמית: "בעזרת המתיחה רצינו להדגיש עד כמה מגוחך להמשיך לשאת בקבוקי משקאות מהסופרמרקט לבית. לפי מחקרים שביצענו הגזה ביתית חוסכת למשפחה ממוצעת סחיבה של עד 200 קילו בשנה. אנו יודעים שקשה לשנות הרגלים מיושנים ולכן גייסנו לעזרתנו את תור המחזיק בתואר האיש החזק יותר באירופה".

מתוך האתר של GoUFO
מתוך האתר של GoUFO

לדברי תור ביורנסון: "אני משתמש בסודה סטרים מאז שהייתי ילד ולכן ריגש אותי לשתף פעולה בסרטון המתיחה. אני תמיד פתוח לטכניקות אימון חדשות אבל נשיאת בקבוקי שתיה מהסופרמרקט היא מטרד טיפשי כשיש חלופה כמו סודה סטרים".

תחרות Golden Drum 2016 נחתמה אמש בסלובניה. תחרות הפרסום שנחשבת לפופולארית במזרח אירופה מושכת מדי שנה עשרות אלפי הגשות מעשרות מדינות מסביב לעולם. בתחרות השנה זכו המשרדים ב-72 פיסלוני כסף, 52 פיסלוני זהב ו-15 גרנד פרי. סוכנות הפרסום ליאו ברנט ביירות זכתה בפרס היוקרתי גרנד פרי למטרה טובה. קבוצת מקאן העולמית זכתה בתואר רשת הפרסום המובילה של הפסטיבל עם 169 נקודות ולאחריה פובליסיס רומניה עם 109 נקודות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים