"לחברת" את היפה והחנון

מזבלה

מאת: איתי צמיר, מנהל מחלקת האינטראקטיב והניו מדיה של ערוץ 10.

אומרים שמקצוענים אמיתיים יידעו לבנות קמפיין מצויין גם למותג שהם שונאים. תקראו לי חובבן, אבל הקמפיינים הכי טובים שיצא לי לקחת בהם חלק, נולדו למותגים שהיו לנו בפייבוריטס. כשהתחלנו לעבוד על היפה והחנון 2 לפני מספר חודשים, לא ידענו בדיוק איזה תקציב עומד לרשותנו, לא ידענו מה תהיה האסטרטגיה בה תושק העונה ובטח שלא ידענו באילו כלים נשתמש כדי להשיק אותה. שני דברים ידענו בוודאות: זה הולך להיות קמפיין עם אופי חברתי והקמפיין הכי כיפי שעשינו עד היום. עם התובנות הללו בראשנו, ניסינו להבין איך מחברים את ה-DNA החברתי של היפה והחנון עם האונליין וגם, מה זה בכלל "חברתי"? בהינתן שחברתי = קודם כל פייסבוק, ניגשנו לבדוק איך גולשים משתמשים במפלצת הכחלחלה ביומיום וכיצד נרתום את כל זה לטובתנו.

הכל מתחיל בתוכן! התוכן הוא המלך!
אם התוכן בפייסבוק באמת מלך, יש מצב טוב שקובי שטח הוא הנסיך. אחרי שנתקלנו בוידאו הזה, היה לנו ברור מי הולך להיות החנון שהולך לקבל כסף מערוץ 10 עוד לפני שהעונה בכלל תתחיל. ביחד פירמטנו סדרת פייסבוק שתלווה את העונה כולה ותנצל את הכוח של המדיום בו היא חיה כמו שצריך.

יוצאים לשופינג
הלאה. על קניה חברתית שמעתם? מי שלא שמע, יראה את זה בקרוב בפירוט האשראי שלו – אל תגידו שלא הזהרנו. בצוותא עם אתר 'באליגם' גיבשנו חבילת שוברים ייחודית ליפה, וחבילה אחרת גיקית במיוחד לחנון. בחבילות ניתן היה למצוא בין היתר נעליים של סטיב מאדן, טיפולי פנים ליפה, ומנוי לדה מרקר + טנק להרכבה לחנון ששואף להיות תותח. קליק למתחם הפעילות.

באנר היפה והחנון 2 (הקליקו על התמונה לפתיחת הבאנר)
באנר היפה והחנון 2 (הקליקו על התמונה לפתיחת הבאנר)

אפליקציות או לא להיות
אם לא שמתם לב, אתם קוראים כאן כבר כמה פיסקאות על ניו-מדיה בלי אף מילה על אפליקציות. ליתר ביטחון בנינו שתיים: אחת לפייסבוק ואחת לאייפון. הרעיון בהן דומה: שתיהן נועדו לבדוק אם אתם יפים או חנונים. בפייסבוק גייסנו לטובת העניין טכנולוגיה של augmented reality (מציאות מועשרת) ובאייפון עשינו שימוש במצלמה המדהימה של מיסטר ג'ובס. קליק לאפליקציה.

לפרנס את מארק
בלי הפרסום הקונבנציונלי והטוב אי אפשר כנראה. החברים בנענע10 סיפרו לנו על הבייבי הפרסומי החדש של צוקרברג שחונה לך בניוז פיד למשך שבוע שלם. החלטנו לקחת צ'אנס ולהיות הראשונים בישראל שישתמשו בו. על הדרך נוספה גם מודעת סקר אינטראקטיבית וכמובן מודעת הלייק המסורתית. הבאנרים המעוצבים שיצרו עבורנו בלעומק התודעה ונפרסו במסה ובוואלה סגרו את המעגל והובילו היישר לאפליקציית הפייסבוק, ללא שום תיווך מינסייטי.

כשהאונליין פגש את האופליין
בשלושת שנותיה של מחלקת האינטראקטיב שלנו למדנו שהשקה טובה מתחילה בבית, או במקרה שלנו בבית מלון. מיטב סלווב'ס ארצנו התכנסו בסוף השבוע האחרון בקראון פלזה ל-24 שעות של משימות ברוח התוכנית ואורגיה מתמשכת על, מעל ומתחת לקו, שבשיאן הקרנת בכורה חגיגית של פרק הפתיחה של היפה והחנון 2.

המהלך החברתי סביב היפה והחנון גרם לנו להתאהב בפייסבוק כמעט מחדש, ויש לנו בהחלט כוונה להמשיך ולשים דגש על האלמנטים החברתיים בקידום העונה השנייה. בימי שלישי בתשע לעומת זאת, אנחנו מתכוונים לנתק כל קשר עם העולם החיצון למשך שעה וקצת. פשוט קורה אז משהו שאנחנו אוהבים אפילו יותר.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. קשקוש בלבוש.

    ונגיד ואני נמנה עם קהל היעד – איך אני אמור לגלות את כל הבלגן הזה שרקחתם?!

    אחרי שקראתי את כל הפעילויות שלכם כתובות פה בבולטים ומצוחצחות ע"י יח"צ לא הבנתי כלום.

    חוסר רעיון – סמטוחה של קשקושים. העיקר קניתם יח"צ במזבלה.

    (מזבלה, לא בקטע של להעליב, כן?)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים