איתי צמיר עוזב את ערוץ 10

מזבלה

איתי צמיר
איתי צמיר
איתי צמיר (32), מנהל מחלקת האינטראקטיב והניו-מדיה בערוץ 10, פורש מהחברה לאחר 3.5 שנים. במסגרת תפקידו היה אמון על השיווק הדיגיטלי של הערוץ ומותגיו ועל נוכחות הערוץ בניו-מדיה. לצד תפקידו בערוץ משמש צמיר בשנים האחרונות כמרצה בכיר בתחום השיווק בניו-מדיה במספר מוסדות כגון המכללה האקדמית ת"א, שנקר והאוניברסיטה הפתוחה. איתי ישמש כיועץ עצמאי לשיווק דיגיטלי וימשיך להרצות בתחומי השיווק האיניטראקטיבי במכללות שונות.

בשנים האחרונות התמקד צמיר בשילוב הערוץ בזירות המדיה החברתית השונות, בפרט בפייסבוק ובאמצעות ייסוד מועדון סלווב'ס (משפיעני הרשת) הראשון והגדול בישראל הקיים כבר שלוש שנים. לאחרונה, הוביל את מהלך ההשקה הדיגיטלי של העונה השנייה של היפה והחנון שכלל בין היתר בניית אפליקציות אוגמנטד ריאלטי לאייפון ולפייסבוק לצד יצירת סדרת הרשת "קובי היפה והחנון", המלווה את התוכנית מדי שבוע בפייסבוק. בימים הקרובים יושק הפרוייקט האחרון אותו יזם צמיר במסגרת תפקידו – אפליקציית הטלוויזיה החברתית של ערוץ 10, אפליקציית סטארטאפ ראשונה מסוגה בעולם המיועדת לסמארטפונים.

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10: "איתי הביא את ערוץ 10 לשיאים חדשים בניו מדיה ואני משוכנע שנמשיך להשתמש בשירותיו כיועץ חיצוני" איתי צמיר מסר: "אני רוצה להודות ליוסי ורשבסקי ולמודי פרידמן שנתנו לי את הזכות להוביל את ערוץ 10 במסע המרתק לעולם הניו-מדיה. אני עוזב בית חם ויצירתי בו רכשתי כלים ותובנות שלא ניתן היה לרכוש בשום מקום אחר"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אלוהים כתב את התנ"ך?? סליחה, קצת קרדיט (שלא לדבר על ידע כללי). לאלוהים יש דברים קצת יותר חשובים לעשות, אבל מסתבר שלרחם על ילדי הגנ(ון), זה לא אחד מהם

  2. דורי, מה אתה חושב? שכשכתבתי את התנ"ך כתבתי את כל מה שקרה? לא! בחרתי רק את הקטעים הנבחרים. הבגידות הפוטוגניות, העקרות האומללות, הרציחות הנקמניות. בקיצור – רק היילייטים.
    נראה לי שכדאי שתלמד קצת ממני.
    בוא תבחר כותרות מענייניות. רלוונטיות. מסעירות.
    ביום שבו פרטנר עוזבים את שלמור ואיתי ז(מי?)ר עוזב את ערוץ עשר, אתה בוחר ללכת דווקא על הלא מעניין והלא רלוונטי? פתח את ספר הספרים ותלמד.

    שלך,
    אלוהים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים