פריצת דרך: פיתוח חדשני של חברת טבע יאפשר לנשים לקיים יחסי מין מזדמנים ללא מעורבות רגשית

טבע
טבע

פורסם במקור בטאמבלר 'המדור' ** – לכתבות הומוריסטיות נוספות הקליקו לביקור // בשורות טובות בחברת טבע, העומדת לפני גל הפיטורים הגדול ביותר בתולדותיה: יצרנית התרופות הישראלית פיתחה גלולה מהפכנית אשר מאפשרת לנשים לקיים יחסי מין מזדמנים ללא מעורבות רגשית, כך מסר דובר החברה. כ־2,000 נשים מתגלות בישראל בכל שנה, כשהן מרגישות ריקניות בבוקר שאחרי לילה של מין מזדמן. אך כעת הגלולה הייחודית מעניקה להן תקווה אמיתית לשיפור איכות חייהן: היא נקראת “אפטיניב”, והמחקרים מראים שהיא מצליחה לבלום את הגן המשויך לתחושת הריקנות ולשפר את איכות חייהן של מאות אלפי נשים צעירות.

טבע
טבע

“אנחנו מאוד גאים בתרופה הזו,” הודיע מנכ”ל טבע ג’רמי לוין, בהגיעו לפגישה עם יו”ר ההסתדרות עופר עיני. “התרופה צפויה לעזור לא רק לנשים ברחבי העולם להנות מסקס מזדמן, אלא גם למצב הכלכלי העגום של החברה.”

פרופסור שטרון – גול, אמן הפסיכו-נוירולוגיה מדיסלדורף סיפר בהתלהבות על הפיתוח המהפכני: “האפטיניב מסווגת כטיפול תרופתי פסיכו-נוירולוגי שמצליח לעכב את עיקר פעילותם של חלק מהחלבונים שמביאים להתפתחות הרגש הריקני שנוצר אצל נשים צעירות בוקר לאחר מין נטול רגש. אותו רגש ריקני מכונה “חלילות”. חלילות היא הרגשה שכוללת בתוכה תחושות של גועל עצמי, איכס אני כלבה מלוכלכת, לא מאמינה שנפלתי בפח שוב ותחושות דומות. הייתי אומר שהחלילות היא בעצם אי הרגש שהיה כה חסר בזמן האקט המיני שיכל היה להיות כה מהנה ומשחרר.”

ד”ר לוסיה הלמן, מנהלת המכון הפסיכו-נוירולוגי בבית החולים “איכילוב” בתל אביב, וזאת שנחשבת למומחית המובילה בתחום הפסיכו-נוירולוגיה בארץ העידה אף על עצמה שנטלה את הגלולה ה”מתוקה” הזאת: שכבתי עם כמה גברים בשבועות האחרונים, שלא הרגשתי אליהם כלום מעבר למשיכה בסיסית (וגם זה לא תמיד), ואני חייבת להודות שזה היה פשוט נהדר. ביליתי ערב אינטימי עם כל אחד, ויום למחרת שכחתי מהם לגמרי. כלום, אפילו לא חיכיתי להודעה. זה פשוט הרגיש יוצא מן הכלל טוב.

** פורסם במקור בטאמבלר 'המדור' ** – לכתבות הומוריסטיות נוספות הקליקו לביקור.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים