סופרסונס של חנה רדו בקמפיין חוצות; "פאנל בלי מספר נשים שווה, לא שווה!"

סופרסונס
סופרסונס

מיזם הנשים 'סופרסונס' (Supersonas) של חנה רדו, משיק קמפיין שלטי חוצות במטרה להעלות את המודעות וגם לעשות קצת ביזנס על הדרך בכל הנוגע לקידום מעמד האישה בישראל והגברת הנוכחות הנשית בפאנלים השונים. המהלך מושק תחת המסר: "פאנל בלי מספר נשים שווה, לא שווה!".

סופרסונס
סופרסונס

Supersonas שמאגד תחתיו כ-1255 סופרסונות מתחומי עיסוק שונים, מבקש להעלות את המודעות לכך שבמרבית הפאנלים והכנסים, הנוכחות הנשית נמוכה ולא מספקת דיו. הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין, מחדד את דרישתן של הסופרסונות להביא לייצוג מאוזן של נשים וגברים בכנסים. המהלך באמצעות משרד הפרסום מקאן ואלי, מקבוצת מקאן ת"א.

הארגון נוסד על ידי הפרסומאית חנה רדו, מי שנחשבת לאישה החזקה של עולם הפרסום הישראלי וסמנכ"לית הארגון גלית דיאמנט. מעבר לפעילותה של רדו בארגון וביוזמות נוספות, האחרונה משמשת כסגניתו ויד ימינו של אילן שילוח יו"ר קבוצת מקאן ומשמשת גם כמנהלת הכספים של הקבוצה וכיו"ר משרד הפרסום מקאן ואלי אותו גם ייסדה. הארגון פועל במסגרת רשת חברתית חדשנית ופורצת דרך ובמודל ייחודי המשלב קבוצות עבודה ייעודיות, שיח רלוונטי והזדמנויות לשיתופי פעולה, קידום מקצועי ונוכחות ציבורית.

אשת הפרסום קרן קיי, מנכ"לית משותפת של ארגון SUPERSONAS מרחיבה: "בחרנו לפתוח את הקמפיין בנושא שהוא כביכול פשוט, עבור מתכנני כנסים ואירועים, אך מבדיקה שערכנו לאורך השנה ראינו שבלא מעט מהם קיים ייצוג חסר של נשים באופן מתמשך. נשים צריכות להופיע לצד גברים באופן מאוזן ושוויוני. הן מקצועיות, מומחיות ובעלות תפקידים בדיוק כמותם והמסר של הופעה משותפת גבר לצד אישה בכל כנס הינו מהותי."

סופרסונס
סופרסונס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים