קמפיין הילדים השמנים: השף חיים כהן כועס על קמפיין השמנת היתר של JCDecaux

צילום השילוט
צילום השילוט

מאת: השף חיים כהן. פורסם במקור כסטטוס פייסבוק (קליק).

הפקרות ! זה מה שזה. אין דיאטה שלא ניסיתי, (אני חושב שאין) בכולן הצלחתי, בחלק אפילו מאוד, אבל עם אף אחת לא הצלחתי להתחתן ולחיות בזוגיות טובה. תמיד נפרדתי מהן, במשפט הידוע ׳זה לא את זה אני' בכל פעם שאני מכין סנדויץ לילדים שלי לבית הספר אני מתמלא רגשות אשמה, המלחמה בשומן מתחילה היום כבר בגיל קטן.

צילום השילוט
צילום השילוט

אם פעם כשהיינו יושבים לאכול היו אומרים את המשפט ׳תאכל שתהיה חזק׳ אז היום שומעים ׳אל תאכל זה משמין׳ אין ספק שילדים היום מבינים ששמן זה לא בריא, שמן זה לא יפה, שמן זה לא מקובל. ברור שהטיפול בהשמנת ילדים ובתופעה הוא חשוב, (עבור בריאותם) והוא מתחיל בתוך הבית ובחינוך הסביבה, אבל דבר אחד לא יכול להיות, וזה לתת לילדים את התחושה שהם מכוערים, שהם מסכנים ומי שהמציא את המודעה הזאת הוא פושע בעיני וציני שכוונותיו עדיין נסתרות מעייני.

מה צריכים להרגיש ילדים שמנים היום שהם רואים את המודעה ? מה יחשבו ילדים רזים על השמנים ? מה יגידו להם? מישהוא חשב על זה ? איפה משרד החינוך, איפה ׳המועצה לשלום הילד׳ שצריך אותה? יש כאן דבר הרבה יותר חמור מדברים אחרים חמורים שאסורים .. אף אחד לא מבין באמת את חוסר האונים של ילד שמן שמושפל ע״י חבריו… וכיצד זה משפיע על חייו כאדם בוגר בעתיד ובכלל. קוראים לזה הפקרות!!!

קראו גם: אחד מכל ארבעה ילדים סובל מטיפשות של פרסומאים

כשהילד שלך משמין, החיוך שלו קטן – אחד מכל ארבעה ילדים בישראל סובל מהשמנת יתר. מודעה של משרד הפרסום ברזני לוי.

כשהילד שלך משמין, החיוך שלו קטן
כשהילד שלך משמין, החיוך שלו קטן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים